خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عباس عبدی: اصلاح‌طلبان خود را دربند شعار «دیگه تمومه ماجرا» نکنند

عباس عبدی معتقد است: شعار «اصلاح‌طلب، اصولگرا ديگه تمومه ماجرا» به خودي خود خيلي مهم نيست بلكه فراگيري و پذيرش آن در جامعه بايد بررسي بشود. اين شعار كاملا سلبي است و خب فرضا تمومه ماجرا؛ شما چه چيزي براي گفتن داريد؟ نبايد قضيه را از طريق شعار جدي گرفت

این تحلیلگر سیاسی اصلاح‌طلب به نامه نیوز گفت: توییتر جایی نیست که خیلی نیاز به استدلال باشد. با ١٤٠ کاراکتر که کسی نمی‌تواند استدلال کند. یک چیزی می‌گوید و اگر هم بپرسند که چرا توضیح نمی‌دهی، پاسخ می‌دهد که جایی برای پاسخ دادن نیست. خیلی از افراد در توییتر فیک هستند. خیلی به آنها نباید اهمیت داد.

 جريان اصلاحات نبايد خيلي كاري به كار  اپوزيسيون برانداز داشته باشد. آنها خيلي اهميتي در شرايط كنوني ندارند. اگر اصلاح‌طلبان خط مشي روشني براي برون‌رفت از بحران داشته باشند، اين جريانات هيچ اهميتي ندارند. اگر مهم بودند، سعي نمي‌كردند با  كارهاي فيك و توييتر‌بازي اصلاحات را تخريب كنند.

شعار «اصلاح‌طلب، اصولگرا ديگه تمومه ماجرا» نيز به خودي خود خيلي مهم نيست بلكه فراگيري و پذيرش آن در جامعه بايد بررسي بشود. اين شعار كاملا سلبي است و خب فرضا تمومه ماجرا؛ شما چه چيزي براي گفتن داريد؟ نبايد قضيه را از طريق شعار جدي گرفت. بلكه بايد به مسائل اساسي‌تري پرداخت كه مسائلي جدي است و زمينه‌هاي اين شعارها را تشكيل مي‌دهد.

امروز يك شعار داده مي‌شود و فردا هم شعار ديگري. در جريان حوادث سال ٨٨ هم تعداد زيادي شعار به گونه‌هاي مختلفي داده شد كه متاسفانه آن زمان خيلي جدي گرفته شد و بعدا هم به‌سرعت فراموش شد. اصلاح‌طلبان نبايد خود را خيلي دربند اين شعارها بكنند. بايد براي خود خط مشي روشن داشته باشند و مسائل كشور و راه‌هاي برون‌رفت آن را نيز بگويند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. دوگروه بیشترین ضربه را به کشور
    زده اند یکی نئولیبرالها و یکی روشنفکران امثال میزا ملکم خان های امروزی !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا