خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر ارتباطات: در مورد تلگرام صاحب تصمیم نیستیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این پرسش که آیا در مورد تلگرام تصمیمات جدیدی گرفته شده است؟ گفت: ما صاحب تصمیم نیستیم اگر صاحب تصمیم‌ها تصمیم جدیدی گرفتند خودشان اعلام می‌کنند.

به گزارش سیتنا  آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت این هفته در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: با توجه به حکم قضایی صادره برای فیلترینگ تگلرام سازمان تنظیمات مقرارات اشکالاتی را در مورد سرعت اینترنت جمع آوری کرد که  جلسه‌ای با شرکت‌های اینترنتی داشتیم راه‌کارهایی برای رفع افت کیفتی که در سرویس‌های اینترنتی ایجاد شده بود اندیشیده  و استفاده از روش‌هایی که کیفیت را بهبود ببخشد، آغاز شد.

وی در تصریح گفته‌هایش یادآور شد: کیفیت، دو بحث دارد. یکی به کیفیت ارائه خدمات شرکت‌های اینترنتی باز می‌گردد که هموارده بحث بر سر این موضوع وجود داشته است و برخی از مطالبات به افت کیفیت در اثر فیلترینگ  باز می‌گردد.  همه این موضوعات مورد توجه است؛ چرا که افت کیفیت سرویس بخشی از حق‌الناس است و ما بر حل این موضوع جدیت داریم. مطالبه به حق مردم را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم به سرانجام مطلوبی برسد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفت: آن موضوعاتی که تا امروز تلاش شده تا شرایط بهتری  پیدا کند یکی کیفیت بازی‌های رایانه‌ای بوده است که بخش عمده‌ای از جوانان به آن سرو کار داشتند و مورد اعتراض بود. برای کسب و کارها نیز تمهداتی اندیشیده شده است تا از طریق شرکت‌ها مشکلاتشان برطرف شود.

وی ادامه داد: سرویس ‌های داخلی که مسیریابیشان از داخل دچار مشکل شده بود با تشکیل کارگروهی مشکلاتشان هدایت شد. دیروز جلسه‌ای با مدیران شرکت مخابرات داشتم تا این مشکل را کامل برطرف کنم. موضوع کیفیت بحثی است که خود من با آن مشکل دارم و خواهان برطرف شدنش هستم امیدوارم ظرف روزهای آینده رضایت را به سرویس‌ها بازگردانیم.

آذری جهرمی خاطر نشان کرد: از مردم تقاضا داریم اگر در حوزه کیفیت مشکلاتی دارند با جزییات  اطلاع  دهند. کانال‌هایی برای کسب و کارهای کوچک فراهم کرده ایم شرکت‌ارتباطات زیرساخت ارتباط ایمیلی را فراهم آورده  با آدرس help@tic.ir که کسب و کارها می‌توانند اطلاعاتشان را ارسال کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این پرسش که آیا در مورد تلگرام تصمیمات جدیدی گرفته شده است؟ گفت: ما صاحب تصمیم نیستیم اگر صاحب تصمیم‌ها تصمیم جدیدی گرفتند خودشان اعلام می‌کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا