خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آموزش جنسی یا آموزش امنیت جنسی

«مهشاب» از مخاطبان انصاف نیوز در نقدی به نظرسنجی این هفته درباره‌ی علت اتفاق دبیرستان معین در غرب تهران نوشت:

«سلام. به نظرم توی نظر سنجی آخر کانال به جای آموزش جنسی بنویسید آموزش امنیت جنسی بهتره؛ این دوتا با هم خیلی متفاوتند. البته توجه دانش‌آموزانی که در این حادثه مورد تجاوز قرار گرفتن در سنی نبودن که هیچ چیزی از مسایل جنسی ندونسته باشن. الان دیگه بچه های دبستانی هم چیزهایی از مسایل جنسی میدونن چه برسه به دبیرستانی ها.

فکر می‌کنم این حادثه جزییاتی داره که ما از اونها بی خبریم …چون یه پسر ۱۵، ۱۶ ساله اونقدر نا آگاه نیست که نفهمه این چیزا یعنی چه.

با داشتن یه اینستاگرام بچه ها کوچیک هم مسایل جنسی رو یاد میگیرن. که این خودش باعث تحریک کودکان و نوجوانان برای کشف این روابط میشه. اموزش امنیت جنسی طبق فرهنگ خودمون نه آنچه که در سندهایی امثال ۲۰۳۰ اومده به کدودکان از سنین خیلی پایین تر اموزش داده بشه و اگر نه مقطع دبیرستان سنی نیست که بخواد کسی آموزش بده خودشون تقریبا همه چیز رو میدونن زمان ما که نه ماهواره بوده نه فضای مجازی و نه این همه فساد از دوره ی راهنمایی این مسایل رو فهمیدیم دیگه وای به حال الان ک بچه‌ها از دبستان همه چیز رو میدونن».


نظرسنجی مورد اشاره:

[poll id=”21″]

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. آموزش جنسی هست ، اما نه به کودکان و نوجوانان . اخیرا ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که اقای جلیل القدری به زنان اموزش میداد با جزئیات و با چه هیجانی !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا