خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرا هیچ تیمی حاضر نیست با ایران بازی کند؟

شاید تنها فدراسیونی که نمی توانست در این اوضاع و احوال حاد برای ما خط و نشان بکشد کوزوو بود! چرا باید اصلا آنها وارد این ماجرای عجیب می شدند؟ قطعا تیم ب ایران می توانست بسیار مفید تر از کوزوویی باشد که در آخر دست هایمان را در پوست گردو قرار داد!

به گزارش ورزش 11، برخی با سیاسی خواندن این اتفاقات آتش به خرمن نمناک تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی 2018 روسیه گذاشتند! چه چیزی می توانست بدتر از این اوضاع را پیچیده کند؟ عده ای می گفتند: تحریم ها همه را ترسانده و کسی حاضر نیست با ما بازی کند! عده ای دیگر می گفتند: آنها اصلا فوتبال را ما را نمی شناسند، عده ای دیگر همه خیلی راحت مدعی می شدند اصلا مذاکره ای برای بازی دوستانه در کار نبوده است و همه چیز بیشتر از یک صحنه سازی از سوی فدراسیون نیست!

-876684

این سوال را از خود پرسیده اید که چرا هیچ کس حاضر نیست با ما روبرو شود؟ قطعا که پرسیده اید! اما جواب نهایی و درست را هم برای این سوال مهم پیدا کرده اید؟

مورد به مورد به پاسخ این ابهامات می پردازیم تا راحت تر بتوانیم به هضم و پذیرش واقعیت حداقل نزدیک شویم! یونان اصلی ترین رقیب تیم ملی که پس از چند بار لغو و تائید در نهایت از قول خود برای رویارویی با ایران سرباز زد تا تاج همیشه مدعی به شکل لحظه به لحظه سیل بیانه هایش را به سوی آنها شلیک کند!

-510253

یونانی ها به دلیل بازداشت و حبس دو سرباز کشورشان در خاک ترکیه و روابط تیره و تارشان با سیاست های رجب طیب اردوغان حاضر به حضور در کشور ترکیه نشدند! البته به آنها باید حق داد، دو دشمن نمی توانند در خاک یکدیگر با آرامش قدم بردارند! پس در این مقطع انتخاب بد ما بود که این شرایط را برایمان حاصل کرد! هرچند که فوتبال از سیاست جداست، اما فراموش نکنیم که این یک شعار است که فقط به زبان آورده می شود و در عمل اوضاع به نحوی دیگر است!

پس از این کوزوو به عنوان حریف دیدار تدارکاتی ایران در آستانه جام جهانی معرفی شد که آنها هم پس از یک روز از قرار قبلی خود سرباز زدند! دلیل این موضوع چه بود؟ شروط کارلوس کی روش برای آنها نمی توانست قابل قبول باشد و منافعشان را زیر پای می گذاشت! برگزار شدن بازی پشت در های بسته، نمی توانست خیلی جنبه تبلیغاتی برای این کشور دور افتاده کره خاکی را به دنبال داشته باشد! چرا که آنها برابر قدرت اول آسیا به میدان می رفتند، پس چه دلیلی می توانست تصمیم آنها را برگرداند؟

-121928

حتما از خود می پرسید چرا پیش از این کشور های بزرگ و صاحب سبک فوتبال ما را نپذیرفته اند! چرا عربستان می تواند به مصاف ایتالیا برود! اما ایران باید با نامه های فدایت شوم به دنبال فراهم سازی بازی تدارکاتی با کوزوو باشد؟

سلسله نگاه های سنتی و عدم اتاق های فکر فعال؛ باعث شده است تا تیم ملی ایران از سوی فدراسیون محروم بماند! تعیین شرایط عجیب که هرگز نمی تواند منافع طرف مقابل را تامین کند، قطعا حاصلی در بر نخواهد داشت! چرا باید تیم ملی بزرگی همانند فرانسه یا آلمان برابر ما به میدان بیایند وقتی برایشان شرایط تعیین می کنیم، شرایطی که کاملا آماتورانه به ضرر آنها خواهد بود؟ مگر ما به دنبال ارتقا و پیشرفت نیستیم؟ می توان انتظار داشت که آنها در رضای خدا به میدان بیایند و هیچ سود فنی را کسب نکنند؟

-453046

زمان آن نرسیده است که به سیاست ها و تصمیمات و منافع خود نگاهی دوباره بیاندازیم؟ حضور در کشور ترکیه اشتباه ما بود! ما در کشور ترکیه اردوی خود را برپا کردیم و به دنبال تیمی رهگذر، برنامه های دیدار دوستانه را در تقویم خود چیدیم و دست آخر چیزی جز تیم ملی دوم ترکیه گیرمان نیامد! به نظر شما چه ایرادی به طرفین وارد است؟ آیا ایراد کار از سوی خود ما نیست؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سیاست ما عین فوتبال ما است! فوتبال ما عین اقتصاد ما!
    عربستان سعودی سرمایه گزاری هنگفتی در خرید شرکت های اروپایی/امریکایی صاحب تکنیک در زمینه نفت و پتروشیمی کرده است. سهم ما نیز کشیدن منت شرکت های دسته چندم برای فروش تکنولوژی های عقب مانده است!

  2. به نظر میاد بعضی تیم ها از سوی یک کشور تحریک میشن که بازی نکنن حالا یا با دلار یا دینار…. حدس من اینه که عربستان پشت این قضیه است

    2
    6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا