خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آبفا کشور: پروژه‌ی انتقال آب خلیج‌فارس به رفسنجان دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد

سایت فردای‌ کرمان نوشت: «مدیرکل دفتر نظارت بر بهره‌برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حاشیه‌ی بازدید از پروژه‌ی در حال اجرای انتقال آب خلیج‌فارس به رفسنجان گفت: «انتقال آب خلیج‌فارس به رفسنجان که در دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد حرکتی است که نتایج آن برای سال‌ها یا قرن‌های آینده ماندگار است و نسل‌های فعلی و بعدی از آن متنفع می‌شوند».

علیرضا طباطبایی شامگاه ۱۳ اسفندماه در حاشیۀ این بازدید اظهار کرد: «خوشبختانه این پروژه که از چند ماه پیش آغاز شده، در دو ماه آینده تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از ایسنا کرمان، وی افزود: «اجرای این خط یعنی خط ۱۶۰۰ فولادی از محل مخزن R۲( مخزن ۱۵ هزار مترمکعبی) واقع در بالای مسجد حضرت ابوالفضل (ع) جاده یزد به سمت مخزن ۲۰ هزار مترمکعبی رفسنجان به طول ۲۲ کیلومتر در حال انجام است و کمتر از چهار کیلومتر از آن باقیمانده تا طرح به بهره‌برداری برسد».

طباطبایی اضافه کرد: «در راستای اجرای این طرح کارگاه‌هایی ایجاد شدند و امیدواریم با ادامۀ روند اجرای این پروژه، به‌طور جهادی، دو ماه آینده شاهد منتفع شدن مردم از آب خلیج‌فارس باشند».

او گفت: «شرکت آب و فاضلاب در برنامه‌هایش همه ساله طبق تعریف برنامه‌های اضطراری، یک‌سری فعالیت‌ها ازجمله؛ ساخت مخزن، اجرای خطوط انتقال ورودی و خروجی مخزن، حفر و تجهیز چاه و دیگر فعالیت‌ها را در برنامۀ خود دارد».

انتهای پیام.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام
    وقتی کار اضطراری می کنیم -یعنی بدون مطالعه و بررسی های جامع- دیگر نمی توان از این حرف ها زد اما حرف که کنتور ندارد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا