خرید تور تابستان ایران بوم گردی

از سقوط سهام رئال مادرید تا ناامیدی پرز!

پنجشنبه گذشته زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید، در کنفرانس خبری غیر منتظره و باور نکردنی مرد محبوب سانتیاگو برنابئو اعلام داشت که رسما از هدایت این تیم کناره گیری کرده است و دیگر سرمربی قوهای سپید نخواهد بود! همین خبر کافی بود تا شهر مادرید تمامی چراغ های خود را خاموش شده ببیند و با آخرین تصویر لیگ قهرمانان اروپا و زیدان نابغه به آینده خود  بیاندیشد.

-873995

به گزارش ورزش 11، رئیس بزرگ هم شوکه شده بود، او اولین مربی تاریخ رئال مادرید که اخراج نشده بود را با چشمان خود از نزدیک دیده بود، در آن لحظات قلب فلورنتینو ایستاده بود، سکته بزرگ باشگاه رئال مادرید، به او سرایت کرده بود و زمان به نقطه انجماد رسیده بود، بیشتر از این کسی دوست نداشت چیزی بشنود یا ببیند، همه چیز تمام شده بود، زیدان دیگر رفته است.

-705161

 

خبر ها یکی پس از دیگری به آقای رئیس ارسال می شد، سهام مادریدی ها رو به سقوط بود! چرا که آینده باشگاه بدون حضور تضمین گر قهرمانی های اروپایی دیگر تضمین شده نبود! از سوی دیگر مرد سهام داران و افرادی که قرار دادن بخش اعظمی از ثروت خود در پایه های باشگاه به دنبال کسب سود های کلان بودند، این بار با چشمانی بهت زده به آخرین کنفرانس خبری رئال مادرید نگاه می کردند و زیر لب زمزمه می کردند: لعنتی تمام شد!

-285642

او فقط یک مربی بود که از سمتش استعفا داده بود! این همان امر بدیهی است که روزانه در سرتاسر دنیا به شکلی سلسه وار صورت می گیرد؛ اما هرگز چنین تبعاتی را برای هیچکدام از طرفین ندارد! پس چرا زیدان اینگونه برنده شد و هواداران رئال مادرید و سهام داران و ارزش مادی باشگاه رو به سقوط رفت؟

-875943

حضور 2 فصل و نیم مرد افسانه ای فرانسوی در سانتیاگو برنابئو، تاریخ را با خطی درشت نوشته است که دنیا بتواند آن را از اقیانوس اطلس تا آب های آزاد مدیترانه با چشمان باز بخواند، اما خطوط تاریخ از این به بعد برای مادریدی ها با ترس و لرز نوشته خواهد شد.. سرنوشتی که هنوز مشخص نیست فضانورد فرانسوی آن را به دست چه کسی سپرده است!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا