خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اطلاعیه مرکز ملی فضای مجازی درخصوص پیام‌رسان سروش

در پی انتشار اخباری مبنی بر عضویت اجباری کاربران در پیام‌رسان سروش بدون اطلاع و درخواست خودشان، مرکز ملی فضای مجازی کشور اعلام کرد در صورت دریافت مستندات از سوی مدعیان مذکور، موضوع را در اسرع وقت بررسی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، مرکز ملی فضای مجازی کشور در پی انتشار خبر (ماجرای عضویت اجباری کاربران در پیام رسان سروش بدون اطلاع و درخواست خودشان) اعلام کرد: تاکنون هیچ مستندی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و افرادی که مدعی این موضوع هستند، دریافت نشده است.

بر همین اساس، در صورت دریافت مستندات از سوی مدعیان مذکور، مرکز ملی فضای مجازی از جایگاه نظارت کلان بر فضای مجازی کشور، موضوع را در اسرع وقت بررسی و به اطلاع مردم عزیز ایران اسلامی خواهد رساند.

به گزارش ایسنا، کاربران اینترنت در شبکه‌های اجتماعی اخیرا از اتفاقی خبر می‌دهند مبنی بر اینکه اگرچه خودشانپیام‌رسان سروش را نصب نکرده‌اند، اما پروفایل سروش آن‌ها با اسم و حتی با تصویرشان وجود دارد و تنها به واسطه‌ی دوستانشان فهمیده‌اند که حسابی به نام و با شماره‌ی آن‌ها در سروش ایجاد شده است.

البته سیدمیثم سیدصالحی -مدیر پیام‌رسان سروش- در پاسخ به برخی ادعاهای مطرح‌شده در  فضای مجازی مبنی بر غیرواقعی بودن اکانت‌های ایجادشده در سروش گفت: تمامی کاربران سروش واقعی هستند و وجود هرگونه اکانت بدون اطلاع صاحب شماره به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست.

سیدصالحی همچنین خاطرنشان کرد: اگر فردی مدعی است اکانتی با شماره شخصی خود و بدون اطلاع قبلی در سروش دارد می‌تواند از طریق پشتیبانی سروش با ایمیل support@sapp.ir موضوع را پیگیری کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا