خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برترین کیت جام جهانی کدام است؟

در جام جهانی 2018 روسیه همه چیز متفاوت از دیگر ادوار گذشته است و به نظر می رسد به دنبال این اتفاقات جالب توجه که در حداقل 4 دوره گذشته آن را ندیده بودیم، شاهد شگفتی های بیشتری باشیم!

به گزارش ورزش 11، مطابق انتظار پیش از آغاز جام جهانی، تیم های حاضر در این رقابت ها به معرفی کیت و اسپانسرینگ رسمی شان پرداختند تا در همین آغاز کار فروش کیت های تیم های ملی بیانگر میزان استقبال مردم از کمپانی های طراحی و تولید باشد.

در جام جهانی 2018 به نظر می می رسد کیت های طراحی شده از سوی کمپانی آدیداس و نایک به صورت مساوی در میان 32 تیم حاضر در جام جهانی نقش آفرینی کرده اند تا تعداد اندک باقی مانده کیت ها، از سوی پوما پشتیبانی شود.

-495146 -955828

فیفا در تحقیق بسیار جالبی که در فروشگاه های رسمی برند های آدیداس و نایک پیش از آغاز جام جهانی صورت داده است، برای یافتن محبوب ترین کیت جام جهانی به نتیجه ای جالب دست یافته است که نشان می دهد تا به این لحظه کیتنیجریه پر فروش ترین کیت حاضر در این رقابت ها است!

-877616

نکته جالب تر اینکه پس از نیجریه کیت ژاپن ورژن کاپیتان سوباسا در رتبه دوم قرار دارد و به دنبال شکستن رکورد فروش آفریقایی ها است، چرا که طرجح نوستالژی گونه این پیراهن توانسته هواداران بسیار زیادی را به سوی خود جلب کند.

-232425

در رتبه سوم کیت تیم ملی پرتغال با شماره و نام کریستیانو رونالدو قرار دارد که توانسته مشتریان زیادی را به دلیل محبوبیت خود به سوی پیراهن های نایک جذب کند.

-913988

کیت تیم ملی ایران نیز در میان 32 تیم ممکن رتبه بد بیست و هشتم را به خود اختصاص داده است تا طراحی بسیار ساده آدیداس نتواند مشتریان را تحریک به خرید لباس های خود کند و با فروش محدودش عدم موفقیتش را در بدو کار به نمایش بکشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا