خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش شمخانی به خبر «ملاقات نمایندگان ایران و اسرائیل»

علی شمخانی در واکنش به خبر منتشر شده در خصوص ملاقات نمایندگان ایران و رژیم اسرائیل در یکی از کشورهای منطقه اظهار داشت: تولید و انتشار شایعات بی اساسی از این دست که در حال ازدیاد نیز هست تلاشی نافرجام به منظور مشروعیت سازی برای رژیم صهیونیستی و تضعیف اراده جریان مقاومت در مقابله با اسراییل است.

به گزارش ایسنا، علی شمخانی گفت: بازگشت امنیت به سوریه و عراق، زنگ خطر پایان یافتن امنیت طلایی برای این رژیم و تبدیل شدن مجدد موضوع فلسطین به مسئله اول جهان اسلام است.

وی خاطر نشان کرد: امروز گروه‌های مقاومت و افکار عمومی در جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری متوجه این واقعیت شده‌اند که از طریق مذاکره با آمریکا و عقب نشینی در برابر خواست رژیم صهیونیستی نمی توان بر کاهش عطش جنون امیز این رژیم برای توسعه طلبی و تجاوز  چیره شد

دبیر شورای عالی امنیت ملی بایکوت مطلق امریکا در جلسه اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد را رخدادی کم سابقه و تحقیر آمیز برای آمریکا عنوان کرد و گفت: پیش نویس پیشنهادی آمریکا که طی آن گروه حماس به عنوان عامل ایجاد وقایع جاری در سرزمین های اشغالی معرفی و محکوم شده بود حتی نتوانست یک رای مثبت اعضاء شورای امنیت را جلب نماید.
وی خاطرنشان ساخت: فاصله گرفتن شرکای سنتی آمریکا از این کشور موید این واقعیت است که ترامپ با اتخاذ سیاست های نابخردانه به طرز بی سابقه‌ای آمریکا را دچار انزوای سیاسی کرده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به برخی شایعه سازیها در خصوص ملاقات نمایندگان ایران و رژیم صهیونیستی در یکی از کشورهای منطقه اظهار داشت: تولید و انتشار شایعات بی اساسی از این دست که در حال ازدیاد نیز هست تلاشی نافرجام به منظور مشروعیت سازی برای رژیم صهیونیستی و تضعیف اراده جریان مقاومت در مقابله با اسراییل است.

وی افزود: یک مسلمان معتقد که همواره خود را در محضر خداوند می بیند هیچگاه حاضر نمی شودبا صهیونیستها که مظهرناپاکی و شر مطلق هستند هم نشینی و گفتگو داشته باشد.

شمخانی با افتخارآمیز توصیف کردن اقدام متقابل ارتش سوریه در پاسخ به حمله تجاوز کارانه رژیم صهیونیستی به پایگاه تی فور افزود:  دولت و نیروهای مسلح سوریه پس از انجام این عملیات، اعتماد به نفس بیشتری برای اقدام متقابل در برابر تجاوزات این رژیم بدست آورده است.

وی افزود: اقتدار و توانمندی محور مقاومت ضمن ایجاد سطح جدیدی از موازنه قدرت در منطقه، رژیم صهیونیستی را  متوجه هزینه بر بودن اقدامات تجاوز کارانه نموده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا