خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مصلحی در حال کشف « فتنه جدید»!

وزیر دولت احمدی‌نژاد معتقد است: حوادث سال 1388 تمام نشده و دشمن، با رفع اشکالات آن سال خود به دنبال طراحی یک فتنه جدید است که محور آنها مقوله اصل نظام و ولایت فقیه است و اینها اعترافاتی است که جاسوسان دستگیر شده نیز به آن اقرار کرده اند

به گزارش ایرنا حجت الاسلام حیدر مصلحی روز یکشنبه در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام 15 خرداد در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی اظهارداشت: ایجاد حکومت اسلامی در ایران، بیداری اسلامی و زمینه سازی برای ظهور حضرت قائم (عج) از اهدافی بود که امام خمینی (ره) دنبال می کرد.

وی با بیان این که دشمن نمی خواهد انقلاب اسلامی راه پیشرفت و توسعه را بپیماید، افزود: دشمن و استکبار جهانی می دانند توسعه و پیشرفت انقلاب و بیداری امت های اسلامی نابودی آنها را به دنبال دارد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمنان در 40 سال گذشته هیچگاه آرام ننشسته اند و توطئه های بسیاری علیه انقلاب به راه انداخته اند که هر کدام از آن توطئه ها برای ساقط کردن یک حکومت کافی بود.

مصلحی افزود: حوادث سال 1388 تمام نشده و دشمن، با رفع اشکالات آن سال خود به دنبال طراحی یک فتنه جدید است که محور آنها مقوله اصل نظام و ولایت فقیه است و اینها اعترافاتی است که جاسوسان دستگیر شده نیز به آن اقرار کرده اند و عده ای هم در داخل با طرح و نقشه های دشمن همراهی می کنند.

وی ادامه داد: بسیاری از حرکتهایی که انجام می شود برای آن است تا فضایی ایجاد شود که مردم سراغ مسئولان نروند و مستقیم اعتراضات خود را به سمت ولی فقیه ببرند.

مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امام خمینی (ره) ویژگی خاصی داشت و آن این بود که ولایتمداری را به معنای واقعی کلمه در دنیای اسلام و به خصوص ایران شکل داد.

مصلحی افزود: آیات 51 تا 56 سوره مائده ولایتمداری سلبی و ایجابی را بیان می کند و می گوید نباید از ترس لطمه خوردن، ولایتمدار یهود و نصاری، که آمریکا و اروپای فعلی هستند، باشید.

وی ادامه داد: امروز اروپا و آمریکا برای مقابله ایران بین خود تقسیم کار کرده اند و همه این دعواهای بر سر مالیات، دعوای سیاسی و بازیهای دنیای سرمایه داری است.

وی گفت: طبق اسناد به حول و قوه الهی آمریکا در حال فروپاشی است و با یک جست و جو در اینترنت در خصوص زوال آمریکا بیش از 14 میلیون مقاله که اندیشمندان و نخبگان غربی نوشته اند به دست می آید که محور عمده این مقالات هم این است که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ع) منشاء فروپاشی آمریکاست.

مصلحی تاکید کرد: پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هزینه دارد که هزینه آن را رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم در مقابله با داعش و دشمن تکفیری متقبل شده اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. پیشگویی کردن یا پیشقراول بودن؟ مساله این است.
    می گن: در قدیم یه شخصی بود که می گفت هر کسی که بچه دار نمیشه من میتونم مشکل اون رو حل کنم، فقط زنش یک شب باید منزل من باشه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا