خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آمار صداوسیما: ۸۳درصد مردم بیننده ویژه برنامه‌های رمضانی صداوسیما هستند

معاون سیمای سازمان  صداوسیما می‌گوید: بر اساس آخرین نظرسنجی صداوسیما در تهران و ۳۱ مرکز استان، ۸۳/۳ درصد مردم، بیننده ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان بودند.

به گزارش ایلنا مرتض میر باقری معاون سیمای صدا و سیما افزود: حدود ۷۸/۲ درصد مردم، سریال‌های ماه مبارک رمضان را تماشا کرده‌اند که این سریال‌ها یا برای اولین بار پخش شده است و یا در حال بازپخش است.

وی اضافه کرد: در بین برنامه‌های غیرنمایشی برنامه ماه عسل ۶۱/۱ درصد و برنامه خندوانه با وجود پخش محدود، ۵۶/۱ درصد بیننده داشته است.

میرباقری گفت: ۳۲/۲ درصد مردم با استفاده از ترتیل‌های چهار گانه که در شبکه‌های ملی و استانی پخش می‌شود قرآن خوانی روزانه داشتند ضمن اینکه برنامه‌ها و سخنرانی‌های مذهبی نیز ۲۴/۹ درصد بیننده داشته است.

وی افزود: در میان سریال‌هایی که برای اولین بار پخش می‌شوند سریال رهایم نکن بیشترین بیننده را دارد و سریال‌های بچه مهندس و سر دلبران در رده‌های بعدی قرار دارند ضمن اینکه در میان سریال‌های بازپخش که ماهیت طنز دارند سریال پایتخت و متهم گریخت پر بیننده هستند.

میرباقری با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای شب‌های قدر طراحی شده گفت: رسانه ملی برنامه‌هایی در حرم رضوی، مرقد امام خمینی ره، مصلی، دانشگاه امام صادق (ع)، حرم حضرت عبدالعظیم، امامزاده صالح، حرم حضرت معصومه (س)، دانشگاه تهران و حسینیه همدانی‌ها تدارک دیده که برنامه‌های آن از ۱۱ شب تا نیمه شب ادامه خواهد داشت و شامل پخش دعای ابوحمزه ثمالی، جوشن کبیر و مراسم قرآن بر سر گذاشتن خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا