خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارش جلسه شورای اصلاحات کاشان

جلسه ی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان کاشان در دفتر آیت الله حاج شیخ حسین عرب برگزار شد.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از روابط عمومی این شورا، در ابتدای این جلسه، عرب با اشاره به انتصاب فرماندار جدید گفت: اندیشه ی اصلاح طلبی چیزی نیست که با این مسایل تغییر پیدا کرده و یا کمرنگ شود و آنچه در دوم خرداد رخ داده بر اساس یک مرام فکری همراه با اصول مشخص بوده است.
وی با اشاره به حماسه های دوم و و سوم خرداد افزود: نتایج دوم خرداد و سوم خرداد ممکن است فراز و فرود داشته باشد اما چیزی نیست که به طور کلی عوض شود.
عرب در ادامه تصریح کرد: امیدوارم فرماندار جدید بتواند در کارهای خود موفق باشد و انتظار از دوستان اصلاح طلب در این مرحله همکاری با ایشان در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و معیشتی برای سازندگی و بهبود وضع موجود خصوصاً در راستای ارتقاء سطح شهرستان به استان، حل بحران آب و رفع مشکلات عرصه ی فرهنگی و آموزشی شهر است.
در ادامه، دبیر دوره ای جلسات شورا، ضمن ارایه ی گزارشی مختصر از روند فعالیت ها و رایزنی های صورت گرفته در راستای انتصاب فرماندار، به ذکر برخی بداخلاقی ها و بی انصافی های صورت گرفته در این مدت پرداخت و با اشاره به بخشی از بیانیه ی اخیر صادر شده توسط شورا اظهار داشت: امروز باید رفاقت جای رقابت را بگیرد. امیدواریم هم افزایی، همگرایی، همفکری، کار آمدی و والانگری جایگزین تنگ نظری، غرض ورزی، کج اندیشی، عقده گشایی و تک صدایی شده و همگان منافع شخصی، حزبی و گروهی را برای توسعه، آبادانی، پیشرفت و سازندگی منطقه کنار بگذارند.
سپس حاج سید محمد بهشتی با ذکر خاطراتی از مبارزات قبل از انقلاب، جنگ تحمیلی و همچنین فعالیت ها و اقدامات انجام شده در طی سالیان گذشته (از ابتدای انقلاب تا نیمه ی دوم دهه ی هشتاد) از جمله تلاش برای شناسایی و انتخاب مدیران شایسته و توانمند برای شهرستان، رایزنی های صورت گرفته در راستای پیشرفت و سازندگی شهرستان از قبیل پیگیری برای صدور مجوز احداث دانشگاه ها، جذب اعتباراتی ویژه برای تعالی و توسعه ی منطقه، علی رغم همه ی کارشکنی ها اشاره کرده و از گزینه های این شورا برای تصدی سمت معاونت استاندار و فرمانداری کاشان، مهندس اعتصام، مهندس درستکار، مهندس قانع، مهندس وکیل و مهندس یزدانی که علی رغم میل باطنی و مسوولیت های پر مشغله ای که هم اکنون بر عهده دارند با احساس مسوولیت، دلسوزی و تعهد، به درخواست این شورا پاسخ مثبت دادند و با این جمع همراه شدند، تشکر کرد.
بحث و تبادل نظر درباره ی مباحث مطروحه در جلسه ی گذشته و پیشنهادات ارایه شده در زمینه ی نحوه ی گسترش و توسعه ی فعالیت های تشکل‌های قانونی اصلاح طلب شهرستان از دیگر موارد دستور کار این جلسه بود که دو نفر به نمایندگی از شورا برای رایزنی با شورای هماهنگی جبهه ی اصلاحات استان و مرکز تعیین شدند.
در پایان این جلسه حاضرین ضمن مرور و بررسی اجمالی گزارش‌ها و اخبار، با توجه به ایام شهادت حضرت موسی کاظم(ع) با توسل به این امام مظلوم، برای سلامتی و رهایی همه ی محبوسین و محصورین سیاسی و کسانی که به اتهام ابراز عقیده در بندند، دعا کردند
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا