خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلمی که سایپا برای معرفی خودرو جدید اطلس منتشر کرد (+ مشخصات فنی خودرو و فیلم)

شرکت سایپا تیزری برای معرفی خودرو جدید اطلس منتشر کرد.

شرکت سایپا با انتشار فیلمی در صفحه مجازی خود اطلاعاتی از این محصول جدید خود منتشر کرد.

به گزارش عصر ایران خودرو اطلس، جدیدترین محصول خانواده سایپا از پلتفرم X۲۰۰ است که با ایجاد تغییرات در نمای ظاهری داخلی و بیرونی خودرو و همچنین افزودن تجهیزات و امکانات بیشتر بناست تا ولید و روانه بازار شود.طراحی تریم داخلی دو رنگ به همراه مولتی‌مدیا ایستاده، سانروف در خانواده تیپ ۲، موتور تقویت شده، روشن شدن خودکار چراغ‌ها نسبت به نور محیط (Auto Light) و ترمز کنترل پایداری ESC،  برخی از امکانات  محصول جدید سایپاست. 

فیلمی که سایپا از خودرو اطلس منتشر کرد

سایپا اطلس چه مشخصات فنی دارد؟

  در همه تیپ ها موتور 1.5 لیتر چهار سیلندر هشت سوپاپ را داریم که M15-GSI نام دارد. تفاوت این موتور نسبت به موتور M15 معمولی، اضافه شدن هدرز و زمان بندی متغیر سوپاپ ها است که باعث می شود گشتاور بیشتری در دورهای پایین تر در دسترس باشد. این موتور توان تولید نهایت قدرت ۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر را دارد و  قدرت موتور نیز از طریق جعبه دنده CVT و یا ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو می رسد. 

فیلمی که سایپا برای معرفی خودرو جدید اطلس منتشر کرد (+ مشخصات فنی خودرو و فیلم)

سایپا اطلس با چه تیپ هایی به بازار می آید؟

 سایپا اطلس به طور کلی در دو تیپ ۱ و ۲ و به صورت دقیق تر در چهار تیپ S، L، G و E به بازار می آید. تیپ های S و G نمونه های ۵ دنده دستی هستند که تیپ S نمونه پایه و تیپ G نمونه فول آپشن دنده دستی از اطلس هستند.تیپ های L و E به جعبه دنده اتوماتیک CVT (با دنده مصنوعی) مجهز هستند که بترتیب تیپ L به عنوان نمونه پایه و تیپ E به عنوان نمونه فول آپشن اتوماتیک اطلس در نظر گرفته شده است.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا