خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ملک مطیعی و حزب‌اللهی‌های پخته‌شده

کانال تلگرامی «پیام شهید» در یادداشتی با عنوان «ملک مطیعی و حزب‌اللهی‌های پخته‌شده» نوشت:

🔹از وقتی خبر درگذشتش آمد، شروع شد. آنطرفی‌ها در رثای مظلومیت و چنددهه ممنوع‌الکاریش ناله زدند و انقلاب و انقلابی‌ها را نواختند. انقلابی‌ها هم شروع کردند به بازخوانی تاریخ و آرشیو و اثبات اینکه به پیر به پیغمبر قسم که همین چپی‌های دیروز و اصلاح‌طلبهای امروز – از میرحسین موسوی گرفته تا محسن مخملباف- باعث و بانی اصلی ممنوع‌الکاری او بوده‌اند.

🔹یک سؤال؛ واقعاً جماعت حزب‌اللهی و رسانه‌های ارزشی معتقدند ممنوع‌الکاری بازیگری که نماد فیلمفارسی‌های فاسد رختخوابی زمان شاه بوده کار غلطی بوده؟ اگر غلط بوده چرا در این همه سال نرفتند سراغش و با یک اعلام پشیمانی ضمنی و جبران گذشته، دوباره به سینما برش گردانند؟ اگرهم معتقدند کار درستی بوده و ملک مطیعی به عنوان سمبل سینمای فاسدالاخلاق زمان پهلوی نباید به روی پرده برمی‌گشته؛ خب چرا صریح از آنچه معتقدند دفاع نمی‌کنند و همه کاسه کوزه را می‌خواهند سر مخملباف و میرحسین موسوی بشکنند؟

🔹در فاسدالاخلاق بودن ملک مطیعی که شکی نیست، چرا سینه تخت نمی‌کنند و بیانش نمی‌کنند؟ از چه می‌ترسند؟ از انگ و برچسب‌های تندروی و افراط که سلبریتی‌ها و رسانه‌های معلومالحال نثارشان کنند؟ حکایت جماعت و رسانه‌های حزب‌اللهی، شده حکایت آن قورباغه‌ای که آرام آرام پخته‌شده و خودش هم متوجه نشده چه بلایی سرش آمده! بله؛ امام گفت «ما با سینما مخالف نیستیم، با فحشا مخالفیم»، خب مگر ملک مطیعی از برجسته‌ترین چهره‌های همان فحشای سینمای قبل ازانقلاب نبود؟ پس چرا صریحاً این را نمی‌گوییم؟ از چه چیزی می‌ترسیم یا خجالت می‌کشیم؟

🔹تعیین «مقصر ممنوع‌الکاری ملک‌مطیعی»، «آدرس غلط» و اشتباه است. دقت کرده‌اید مطالب اغلب رسانه و افراد ارزشی درباره ملک‌مطیعی، ذره‌ای بار ارزشی و عقیدتی و انقلابی ندارد؟ چرا؟ چرا رسانه‌های حزب‌اللهی به جای اینکه در برابر فشار رسانه‌ای تجلیل و تکریم ملک‌مطیعی بیایند صریح و شفاف درباره گذشته و کارنامه فاسد و سیاهش حرف بزنند؛ دارند دنبال مقصر ممنوع‌الکاری‌اش می‌گردند؟ پیام ضمنی این کار کوتاه آمدن است و اینکه بله، ما هم موافقیم که نباید با او اینگونه برخورد می‌شد. ولی به خدا تقصیر چپ‌ها و اصلاحطلب‌ها بوده، نه ما!

🔹اینکه حزب‌اللهی‌ها خجالت بکشند یا بترسند یا عادت کنند که از خاستگاه مکتبی و عقیدتی تحلیل نکنند و قلم نزنند، فاجعه‌ای است که در بلندمدت به استحاله خودشان می‌انجامد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ناصر ملک مطیعی آنقدر مرد بود که تو ایران موند و صداشم در نیومد، شماها تو جایگاهی نیستین که به اون بگین فاسد!!!
    اون از مرتضی و طوسی و خاوری و صدها نفر رذل دیگه که الان قدرتم تو دستشونه که فاسدتر نبود

    31
    1
  2. دین شان هم مانند سیاستشان است اگر بازیگری در فیلمهایش صحنه های مشمئز کننده پورن را داشته باشد ولی زبان سخن گفتن با حضرات راداشته باشدتقدیر وتمجید ومدرک دکترا را نصیب خود میکند ولی اگر نداند ونخواهد در این ورطه فساد ودروغ وریاکاری وارد شود مستحق همان اراجیفی است که ان پایگاه درباره اش سروده است…

    9
    1
  3. کاش پشت شهدا و از طرف آنان را به کل کنار می گذاشتند و نظر خودشان را می گفتند!
    مگر کسان دیگری نبودند که در قبل از انقلاب بودند و پس از انقلاب به کارشان ادامه دادند! امروز ضرری که این موسسات مالی و اعتباری با قیافه های حق به جانب و پرمدعا به دولت و کشور و مردم زدند، تا مرز اسقاط دولت منتخب و تمامیت کشور نرسید؟! همین آقایان انقلابی و مدیران تازه به دوران رسیده با بی لیاقتی هایشان، زدند، چه؟ سلطنت طلب ها چه قدرند؟ کجایند؟

    4
    1
  4. نخیر حرف بچه حزب اللهی ها اینه که چرا هر چی کاسه کوزه هست سر اینا شکسته میشه
    یه عده ای چهل ساله عادتشون شده این سرکوفت ها
    در ضمن هیچ‌چک سفید امضا و تضمینی برا موندن تو خط حزب الله واسه هیچ کس وجود نداره
    اما هر کس حزب اللهی واقعی هست افتخار میکنه به این حزب تا خود قیامت
    این حرف های تفرقه افکن هم از انصاف انصاف نیوز بدور هست!!!
    اگر حداقل به اسم سایت معتقدید!!!!!

    2
    3
  5. انصافی عزیز آیا نگران استحاله ای؟ آن هم احتمالی و در آینده؟ چرا استحاله عجیب جناب مستطاب حضرت سید محمد خاتمی، پرزیدنت اصلاحاتچی را نمی بینید؟ ولی عجب چرخشی دارن این اصلاحاتچی ها!!
    بحث در این است آقایانی که یک روز ممنوع الکار کردند حال امروز روضه مظلومیت میخوانند! چرا ناراحت می شوید از اینکه مردم چرخش عجیبتان را بدانند؟ نکند می ترسید شما را انسان هایی مذبذب بدانند؟؟؟

    1
    24
    1. بی ارزش تر از انیدشما وبالاترهایتان………ان سید محبوب وصادقمان افتخار این مرز وبوم است …..

      4
      1
      1. جناب مرتضی. قصد پاسخ دادن ندارم. اما فقط یک بار جمله خود را بخوانید موجی از تعصب کور و بی پایه به یک شخص، وجود شما را فرا گرفته است.
        نتیجه تعصب کور به یک شخص تحمل نکردن حتی یک نقد کوچک به شخصیت محبوب است و با کوچکترین انتقادی توهین را شروع می شود.

        2
        1
  6. فیلمفارسی‌های فاسد رختخوابی زمان شاه را چه کسانی میدیدند ، مرفهین بی درد شمال تهران نشین که نبودند ؟!

  7. کنایه می زنید که حزب اللهی پخته‌، اما نمی دانم چرا همیشه شما خامید و رفتار های خام از خود بروز می دهید، طیف فکری شما یک روز به پیشانی دختر بد حجاب پونز می زند و یک روز امام زمان را منکر می شود( اکبر گنجی)، یک روز آن قدر شور می شود که خواهان جمع کردن ارتش است و روزی آن قدر بی نمک است که هر روز نیش و کنایه هایش به سپاه روان است( حسن روحانی)، یک روز آن قدر تند است که بازیگر قبل انقلابی توبه کرده را رد می کند یک روز این قدر کند است که به بهانه آزادی، رواج بی بند و باری می دهد(سید محمد خاتمی)، از این چهره ها زیاد دارید، یک روز لانه جاسوسی را تسخیر می کنید یک روز اعلام پشیمانی میکنید، یک روز می گویید آمریکا کد خداست و بستن با کدخدا ساده تر، روز دیگر، هنگام خروج آمریکا از توافق می گویید وجودش چه خیری داشت که ضررش داشته باشد…..
    اما جناب نویسنده بنده که آقای ملک مطیعی را نمیشناختم اما آنها که می شناختند می گویند ایشان در فیلم فاسدی بازی نکرده اند، به فرض که بازی کرده اند، ایشان توبه نمودند. چرا باز هم اتهام فاسد بودن به ایشان می زنید؟ نکند نعوذ بالله خدایی و توبه او را قبول نکردی؟

    2
    1
    1. دوست عزیز!
      شما در این پایگاه که متعلق به افکار سید عزیزمان و سید اصلاحات و عقبه ی اجتماعیش می باشید، راحت مطلب می نویسی و کسی معترض شما نبوده و نخواهد بود و سانسور نمی شوی و به سید ما هر چیزی نسبت می دهی! این توفیق نصیب هر کسی نمی شود!
      اما در رسانه یی که ادعای ملی بودن دارد با پول مالیات من و امثالهم، این چهره ی بین المللی و هوادارانش نه دیده و نه شنیده می شوند، به دلیل این که عافیت طلب نبوده، به جرم این که نتوانستید یک سند اتهام مالی و چیزهای دیگر به او نسبت دهید و هرگز ساحتش به این چیزها نمی چسبد، هوادارانش از او قدسیت نساخته اند، اما مقبولیت دارد.
      اگر کسی دیگر دارید که او را در حدش چهره کنید و شرافت و پاکدستی و خیرخواهیش افزون تر از او، بسم الله.
      در زمان ریاست جمهوربش انواع روزنامه ها چاپ می شدند و روزنامه خوان ها در صف می ایستادند تا روزنامه بخرند ولی با مرتضوی دون پایه و قاتل کهریزک به قلع و قمع نهادهای مدنی و روزنامه ها پرداختند!، با شفافیت دولتش بزرگترین توفیقات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را داشت، دستاوردهای هسته یی با شتاب به پیش رفت و اگر سیاست های تنظیمی او در قالب برنامه ی چهارم اجرا شده بود، تورم قابل قبول و تحمل داشتیم و بیکاری مهار شده بود و کشور با خردورزی اداره می شد.
      اصلاح طلبان واقعی او و امثال بچه هایی بودند که بدون لکنت دولت پنهان را نقد کردند و علیرغم اصرار بازجوها به خارج نرفتند ودر انفرادی ها سلامتیشان را به خطر انداختند و به قدرت ظاهری پشت نمودند و امروز با صدای بلند به نقد قدرت مشغول هستند و تا رسیدن به قله های اصلاحی به حرکتشان ادامه می دهند. از خیرخواهی و توصیه های مشفقانه دریغ ندارند و آبروی خود را وا می نهند. اما اقتدارگریان چه؟ جایگاهشان چیست؟! با مثلث صهیونیست، ترامپ و عربستان برای منکوب کردن رای اکثریت مسابقه نهاده اند و چه بد عاقبتند!!؟
      آن ها که با سیاست هایشان راه به کره شمالی زده اند یا به ژاپن اسلامی!

  8. تو یک عقده ای بیشرم وحقیر،بیشتر نیستی….حتی جواب دادن به امثال تو،در شأن من نیست….آخه تو کی هستی که نظر میدی؟تو لیاقت نداری حتی خاک کفش آن هنرمند بزرگوار رو تمیز کنی بدبخت!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا