خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنرانی سعید جلیلی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز!

سعید جلیلی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز شیراز گفت: اینکه باید در سیاست خارجی واقع بین باشیم حرف درستی است که بتوانیم از حقوق خودمان و ارزش ها و آرمانها دفاع کنیم.

به گزارش مهر وی ادامه داد:  اگر ملت هایی درمسیر پیشرفت خودشان می خواهند توانمندی داشته باشند آنها بیان می کنند که پیشرفت تا زمانی است که منافع آنها لطمه نخورد و موضوع برد برد برای آنها یعنی منافع ملت ها تا جایی که به منافع آنها لطمه نخورد، آن هم منافع نامشروع و ظالمانه.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی تاکید کرد: کسانیکه صحبت ازواقع بینی درسیاست خارجی می کنند باید واقعیت ها را ببینند که در سند راهبرد امنیت ملی آمریکا به صراحت بیان می کنند که باید طی ۱۰۰ سال آینده نیز رهبری جهان را داشته باشیم و فاصله معنی دار آمریکا با سایر کشورها حفظ شود.

جلیلی تصریح کرد: واقع بینی در سیاست خارجی بسیار اهمیت دارد اما واقعیت مهم دیگر نیز در جهان امروز وجود دارد که باید ان را دید که اگر انها دیواری در جهان درست کرده اند که ملت ها را از حقوق خود محروم می کنند اینگونه نیست که دیوار بن بست باشد که نمونه آن انقلاب اسلامی است که امام واقعیت دیگر را به جهان نشان دارد که این دیوار می تواند شکسته شود.

وی ادامه داد: این همان نگاهی بود که با انقلاب اسلامی ظهور پیدا کرد و استکبار از آن ترس دارد زیرا دیدند که صاحب نظری، خونین جگری پیدا شد و انقلاب اسلامی نشان داد که این مناسبات را می توان در هم شکست.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی تاکید کرد: ابزاری که دشنان از آن استفاده می کنند ترساندن ملت ها است و برای ملت ها شاخ وشانه می کشند.

وی تاکید کرد: حقوق و منافع یک ملت در بستر مباحث ظالمانه بین المللی در سایه سازش با امریکا شکل نمی گیرد و دلخوشی به اروپا و آمریکا نیز هیچ حقی برای ملت ها به وجود نخواهد آورد. اگر کسی به وعده های اروپا و آمریکا دلخوش باشد تنها سرابی به آنها خواهد رسید زیرا گذشته فلسطین پیش روی ما است.

جلیلی ادامه داد: سران ۳ کشور اروپایی با اینکه می گویند ایران به تعهدات خودش عمل کرده و آمریکا عمل نکرده است با این حال می گویند ایران به تعهدات خود بازهم عمل کند اما ۳ شرط دیگر نیز باید اعمال شود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی یادآور شد: دنیا از این می ترسد که ملت ما به قرآن عمل می کند و این ملت نشان می دهند که در عرصه اقتصاد نیز حماسه های بزرگ را خلق می کنند و تحریم ها به فرصت تبدیل می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. من نمی دانم این چه کارکردی است که باید با رویکرد اکثریت بنای ناسازگاری و لجاجت و تلقین این پیام که اصلاحات تدریجی و بدون خشونت معنایی ندارد!؟
    در این شب های قدر، سیما را که دقت می کنی، اصرار عجیبی بر نشان دادن سیمای قرائتی سنتی و فروکاهیده از روزنگری و مبتنی برعدم نگاه رحمانی و عالمانه به دین و آزادی ستیزِ بعضی از افراد که فکر می کنند چون بلندگو ویار دارند، صدای بلندتری دارند!
    شبکه ی یک علم الهدی، شبکه ی بعدی رییسی، این مورد که این شب همه جا حضور داشتند و البته در شبکه ی قرآن حرم امام و ناطق نوری.
    کاش قبل از خطبه ها افراد دیگری نیز حضور داشتند و برای بخش کوچکی از دینداران، روشنگری می کردند! امان از چهره ای تکراری و پرمدعا و فیلسوف نما!

    1. نمی بینید شخصیت های وزین عرصه این دنیارا به دنیا دوستان وعاشقانش وامیگزارند؟؟؟فعلا اخریشان که جناب دکتراحمدی بود…….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا