خرید تور تابستان ایران بوم گردی

موسوی لاری: «پارلمان اصلاحات» نهاد بالادستی اصلاح‌طلبان می‌شود

نایب رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان در گفت‌و‌گویی عنوان کرد که پارلمان اصلاحات یک تشکیلاتی است که بعد از شکل‌گیری شورای سیاست‌گذاری به‌عنوان نهاد بالادستی شورا کارش را شروع می‌کند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی لاری نائب رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در گفتگویی، درباره فعالیت‌های این شورا بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: شورای سیاست‌گذاری تعطیل نشده و ان شاءالله به زودی کارش را شروع می‌کند.

موسوی لاری درباره طرحی که اخیرا در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با عنوان «پارلمان اصلاحات» به تصویب رسید، اظهار داشت: این پارلمان در حقیقت یک تشکیلاتی است که بعد از شکل‌گیری شورای سیاست‌گذاری به‌عنوان نهاد بالادستی شورا کارش را شروع می‌کند.

وی درباره احتمال تغییر درساختار شورای سیاست‌گذاری گفت: ممکن است برخی تغییرات حاصل و به اعضای شورای سیاست‌گذاری اضافه شود.

سال گذشته طرحی از طرف مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردمسالاری به نام «پارلمان اصلاحات» ارائه شد تا جایگزین شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان شود. این طرح در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز به تصویب رسید.

شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیز متشکل از نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب و برخی شخصیت‌های حقیقی تشکیل شده و ریاست آن را محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس به‌عهده دارد. عملکرد این شورا مورد انتقاد برخی احزاب اصلاح‌طلب از جمله حزب مردم‌سالاری، اعتماد ملی و اراده ملت است که منجر به ارائه دو لیست در انتخابات شوراهای پنجم توسط اصلاح‌طلبان شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا