خرید تور تابستان ایران بوم گردی

3 لژیونر سرشناس در لیست خرید جواد نکونام

3 لژیونر سرشناس در لیست خرید جواد نکونام برای پیوستن به استقلال قرار دارند که در میان آن‌ها به نظر مهرداد محمدی به توافق با آبی‌ها نزدیک است.

به گزارش انصاف ورزشی، مسئولان باشگاه استقلال و البته شخص جواد نکونام در روز‌های اخیر تلاش زیادی انجام می‌دهند تا با بازیکنان مورد نظر خود توافق رسیده و با آن‌ها را آبی پوش کنند.

در این بین 3 لژیونر سرشناس در لیست خرید جواد نکونام حضور دارند که فصل گذشته را در خارج از ایران مشغول بازی بودند و نکونام آن‌ها را برای اضافه کردن به تیم خود مدنظر دارد.

مهرداد محمدی که پیش از این بارها از علاقه خود به پرسپولیس سخن گفته بود حالا تنها یک قدم با پیوستن به استقلال فاصله دارد و مذاکرات بازیکن فصل قبل السیلیه قطر با نکونام مثبت بوده است.

محمد نادری بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال که مدتی است در فوتبال ترکیه توپ می‌زند نیز یکی از گزینه‌های استقلال است، نادری که بار‌ها در مصاحبه‌هایش عنوان کرده بود که در ایران فقط در استقلال بازی خواهد کرد از طریق مدیر برنامه‌هایش در حال گفتگو با باشگاه استقلال است تا در صورت توافق یکبار دیگر پیراهن استقلال را برتن کند.

اما دیگر گزینه لژیونر نکو هافبک ثابت تیم ملی سعید عزت اللهی است که سال‌هاست در خارج از ایران مشغول بازی است و در این فصل تقریبا تمام تیم‌های مدعی خواهان جذب او هستند.

عزت اللهی که در فصل گذشته همراه وایله دانمارک به لیگ دسته اول این کشور صعود کرد از سوی استقلال، پرسپولیس و دیگر مدعیان قهرمانی لیگ برتر ایران پیشنهاد دارد و باید دید تصمیم او برای ادامه فوتبالش چیست.

باید منتظر ماند و دید آیا نکونام موفق به جذب هر 3 این ستاره‌ها خواهد شد یا اوضاع به نحو دیگری برای باشگاه استقلال در روزهای آینده پیش خواهد رفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا