خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نماینده چابهار درباره اتفاقات ۸ مهر زاهدان: شورای تامین استان گفته با دو نفر از مسئولان نیروی انتظامی برخورد شده اما عمق و دامنه‌های فاجعه خیلی بیشتر از این‌ها ست

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات ۸ مهر زاهدان، خواستار دلجویی از خانواده‌های داغداران این حادثه و «شهید» تلقی شدن کسانی که بی‌گناه کشته شدند، شد.روش باورنکردنی برای سفید کردن دندان ها در خانه+مشاوره رایگانمطالب پیشنهادی

به گزارش «انتخاب»؛ معین‌الدین سعیدی با اشاره به گفت‌وگوی روز گذشته خود با رئیس جمهور درباره اتفاقات زاهدان گفت: در پی اتفاقات تلخ زاهدان نمایندگان مجمع استان سیستان و بلوچستان جلسات متعددی با مسئولان عالی رتبه کشور؛ اعم از رئیس محترم جمهوری، رییس مجلس، وزرای وزرای اطلاعات و کشور و همچنین رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس داشتند؛ دیروز نیز در حاشیه نشست کمیسیون کشاورزی مجلس با رئیس محترم جمهوری من مجدداً در دو حوزه از ایشان گلایه کردم.

وی در گفتگو با ایسنا افزود: یکی از گلایه‌های من از رئیس جمهوری استفاده نکردن از ظرفیت‌های نیروهای توانمند استان سیستان و بلوچستان بود؛ معتقدم که در این دولت نه تنها استفاده از نیروهای توانمند استان سیستان و بلوچستان توسعه پیدا نکرده بلکه حتی نتوانستند همان نیروهای قبلی را نیز حفظ کنند. گلایه دیگر من درباره نحوه مواجهه دولت و رئیس جمهوری با اتفاقات زاهدان بود؛ معتقدم به گونه‌ای که باید، از مردم دلجویی نشد و برخوردی که با این قضیه اتفاق افتاد به زعم ما اقناع کننده نبوده است.

نماینده چابهار در مجلس تاکید کرد: البته در پاسخ به گلایه‌های مطرح شده، آقای رئیس جمهوری توضیحاتی دادند و گفتند که وزیر کشور را همان ابتدا جهت دلجویی و پیگیری موضوع فرستاده‌اند اما ما معتقدیم همانطور که ایشان از خارج از کشور با پدر داغدار خانم مهسا امینی تماس گرفتند، همین کار می‌توانست با خانواده‌های داغدار اتفاق تلخ زاهدان نیز انجام شود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

سعیدی ادامه داد: رئیس جمهوری گفتند که مواردی وجود دارد که هنوز منتشر نکردیم اما به زعم ایشان از کسانی که واقعاً مظلومانه کشته شدند – و ما معتقدیم به شهادت رسیدند – حتماً دادخواهی و با مسببین حادثه برخورد خواهد شد. البته شورای تامین استان در بیانیه‌ای اعلام کرد که با دو نفر از مسئولان نیروی انتظامی برخورد شده اما معتقدیم که در واقع عمق و حجم و دامنه‌های فاجعه خیلی بیشتر از این‌ها است.

وی در پایان گفت: مجازات هر کسی در هر لباسی و در هر جایگاهی که در این جنایت حضور داشته است، دلجویی از خانواده‌های داغداران این حادثه و «شهید» تلقی شدن کسانی که بی گناه به شهادت رسیدند، ۳ انتظار و خواسته مشخص مردم سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا