خرید تور تابستان ایران بوم گردی

میرلوحی: اصلاحات باید مثل سال 76 عمل کند

محمود میرلوحی، فعال سیاسی اصلاح طلب درباره‌ی ناامیدی بخش‌هایی از جامعه از جریان اصلاحات گفت: ما باید به همان شکلی که سال 76 عمل کردیم، مجددا نیازها و مطالبات و توقعات مردم را بشناسیم و به‌روز باشیم، اگر اینگونه عمل نکنیم حتما آسیب می‌بینیم، ولی امیدواریم این‌چنین نباشد.

میرلوحی که عضو شورای شهر تهران است، درباره‌ی برخی ابراز ناامیدی‌ها از اصلاح طلبان به خبرنگار انصاف نیوز گفت: اصلاح طلبان با توقف جنگ، به خصوص بعد از دوره‌ی مدیریت مرحوم آیت الله هاشمی، احساس می‌کردند جامعه نیازمند یک هوای تازه‌ای است؛ بحث توسعه‌ی سیاسی، حقوق اساسی مردم، انتخابات، مطبوعات، ان‌جی‌اوها، یک احساس نیاز از سوی جامعه بود و اصلاح طلبان در آن مقطع به آن پاسخ دادند.

وی افزود: تا امروز هم نشان دادند با همه‌ی فراز و فرودها و سختی‌ها این مسوولیت را به خوبی انجام داده‌اند و تصمیمات درستی در بزنگاه‌ها گرفته‌اند، ما در سال 92 تصمیمی که گرفتیم واقعا مدبرانه و مسوولانه بود؛ اینکه اصلاحات پشت سر آقای روحانی ایستاد و گفت  ترجیح من منافع ملی است، من حاضرم از کاندیدای خودم به خاطر مصلحت کشور بگذرم. خب اینها کارهای بزرگی بوده و ملت هم سه بار بزرگواری کردند و تایید کردند. آخرین بار هم بحث شوراها بود. ما باید به همان شکلی که سال 76 عمل کردیم، مجددا نیازها و مطالبات و توقعات مردم را بشناسیم و به‌روز باشیم، اگر اینگونه عمل نکنیم حتما آسیب می‌بینیم، ولی امیدواریم این‌چنین نباشد.

معاون وزیر کشور دولت اصلاحات تاکید کرد: جریان اصلاحات دارد خودش را آماده می‌کند که حتما با شرایط روز و نیازهای روز کشور و نظام، خود را تطبیق دهد. امید داریم که اینگونه بشود و درواقع اصلاحات بتواند در صحنه بماند. دلیلش هم این است که اگر جامعه بخواهد از اصلاحات گذر کند به چه کسی روی می‌آورد؟ الان مساله اینجا است. درست است که کار ما هم نواقصی دارد، این را قبول داریم، ولی اگر برگردد به اصولگرایان که خب سالها قبل، از سال 76، دو مسیر را جامعه مشخص کرده و با انتخابش گفته که دیگر آن تنگناها و محدودیت‌ها و… را نمی‌پذیرد. اگر بخواهد برود به سمت جریان براندازان هم که خب جامعه‌ی ما در مسایل دی‌ماه نشان داد که آن را هم نمی‌پسندد. به نظرم ما باید تلاش کنیم که خود را با نیازها و مطالبات مردم تطبیق دهیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تو را بخدا اینقدر به فکر اصلاح طلبی مفلوک شده نباشید کمی هم به فکر مشکلات و معیشت مردم هم باشید.

  2. ظاهرا جناب میرلوحی در همان سال 76 فریز شده است ، مطالبات مردم دیگر مطالبات 20 سال پیش نیست !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا