خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دیوارنگاره تک جنسیتی میدان ولیعصر اصلاح یا حذف شود»

در پی انتشار انتقاداتی در فضای مجازی و برخی از سایت‌ها به خالی بودن جای زنان بر روی دیوارنگاره مرتبط با جام جهانی در میدان ولیعصر تهران، عضو هیات رییسه شورای شهر تهران از سازمان زیباسازی شهرداری تهران خواست که نسبت به اصلاح بنر دیوارنگاره میدان ولیعصر اقدام کند.

زهرا نژادبهرام در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به جای خالی زنان در دیوارنگاره میدان ولیعصر گفت: در این دیوارنگاره تصویر همه قومیت‌ها به نشانه اتحاد در جام جهانی است؛ اما متاسفانه تصویر زنان در این دیوارنگاره خالی است.

وی با بیان اینکه اتفاق بدی است که در تصاویر شهری زنان به عنوان نیمی از جامعه یادمان برود، افزود: جای نگرانی است که در شهر، تصاویر تک جنسیتی منتشر شود و نیمی از جمعیت جامعه یعنی زنان فراموش شوند.

نژادبهرام با اشاره به فعالیتهای متنوع سازمان زیباسازی، آنها را ارزشمند و خوب ارزیابی کرد و افزود: یادمان نرفته که سازمان زیباسازی به مناسبت روز زن، تصاویر مشاهیر زن را در شهر منتشر کرد؛ اما جای خالی زنان در دیوارنگاره میدان ولیعصر قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه باید کارگروه راهبردی برای نظارت ایجاد شود، ادامه داد: سازمان زیباسازی می بایست هرچه سریعتر نسبت به اصلاح این تابلو اقدام کند و یا این دیوار نگاره را بردارد.

دیوارنگاره میدان ولی عصر

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا