خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نمایشگاهی از عکس‌های فیلمسازان مطرح سینمای ایران

نمایشگاه «گذر از زمان» با نمایش عکس های از فیلمسازان مطرح سینمای ایران از عکاس‌باشی، گلستان، کیارستمی، شیردل، تقوایی، برزگر و … از یکم تا دهم تیر ماه در گالری کاما برپا می شود.

به گزارش ایلنا، مونا خوش اقبال (مدیر مجموعه فرهنگی و هنری کاما) درباره برپایی نمایشگاه عکس «گذر از زمان» توضیح داد: نمایشگاه عکس فیلمسازان عکاس براساس ایده ای میان من و آقای مجید برزگر فیلمساز پرافتخار کشورمان و به دنبال رویکردهای مجموعه کاما برای برگزاری نمایشگاه‌هایی با فضای جدید و موضوعات متنوع با هدف ایجاد هیجان برای مخاطبان و جذب بازدیدکنندگان بیشتر در گالری‌های هنری شکل گرفت.

وی  افزود: دانش محور بودن حرکت‌های کاما و داشتن پروپوزال‌های مشخص و هدفمند برای برگزاری نمایشگاه‌ها عکس‌های فیلمسازان پرافتخار ایران در جوامع بین‌المللی مانند عباس کیارستمی، ابراهیم گلستان، کامران شیردل، مجید برزگر، ناصر تقوایی و جعفر پناهی این نمایشگاه برپا می‌شود.

مدیر مجموعه فرهنگی و هنری کاما درباره نمایش عکسی مربوط به ۱۳۰ سال پیش در نمایشگاه عکس گذر از زمان گفت: در این نمایشگاه عکسی از میرزا ابراهیم خان عکاس باشی اولین تصویربردار و عکاس ایرانی پرده‌برداری خواهد شد.

وی درباره کسب عنوان بهترین گالری انگلستان در «اوارد ۲۰۱۸ فاین آرت انگلستان» توسط مجموعه فرهنگی و هنری کاما اظهار کرد: این مجموعه پس از ۶ ماه از شروع به کار خود در انگلستان در یکی از بهترین محله‌های لندن به عنوان قطب هنری دنیا و در فضایی کاملا حرفه‌ای به عنوان اولین جایگاه تخصصی هنر ایران در اروپا توانست به خاطر فضای حرفه‌ای معرفی بین‌المللی هنر معاصر ایران در سطح وسیع و تبلیغات گسترده و آشنایی مردم دنیا با هنر معاصر ایران در پی آن بازتاب اقتصادی درخور توجه عنوان نخست در مقام بهترین گالری انگلستان در اوارد فاین آرت ۲۰۱۸ انگلستان از آن خود سازد و در مراسمی جایزه و تقدیرنامه این عنوان به نماینده کاما اهدا شد.

نمایشگاه عکس «گذر از زمان» از یکم تا دهم تیرماه در گالری کاما برپاست. علاقمندان برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند به آدرس خیابان پاسداران، گلستان دهم پلاک ۴۴ طبقه دوم گالری کاما مراجعه کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا