خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تقلید صدای سوت داور مربی لگانس را اخراج کرد!

خاویر آگیره، سرمربی تیم لگانس بعد از تقلید صدای سوت داور با کارت قرمز مستقیم داور بازی روبرو شد تا بازی بعدی تیمش را از دست بدهد.

به گزارش ایسنا، بازی های هفته بیست و نهم لالیگا بامداد امروز (چهارشنبه) با دیدار بارسلونا و لگانس آغاز شد که در این دیدار بارسا با دو گل آنسو فاتی و لیونل مسی توانست حریف خود را شکست دهد و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود.

لگانس بازی بسیار منظمی داشت و با وجود داشتن یک بازی قابل قبول شکست خورد و حالا به دیدار حساس برابر مایورکا می اندیشد. دیداری که البته نمی تواند خاویر آگیره سرمربی مکزیکی خود را در اختیار داشته باشد. این مربی در اواخر بازی با بارسلونا به دلیل انجام یک کار عجیب از زمین بازی اخراج شد. دلیل اخراج این مربی این بود که او از خالی بودن ورزشگاه استفاده کرد و با سوت زدن قصد گمراه کردن بازیکن بارسلونا را داشت که داور متوجه این صحنه شد و او را از زمین بازی اخراج کرد.

هفته بیست و نهم رقابت های لالیگا امشب چهارشنبه، پنجشنبه شب و بامداد جمعه به پایان می رسد که در یکی از حساس ترین بازی رئال‌مادرید در خانه به دیدار والنسیا می رود. لگانس نیز بعد از این دیدار ۲۳ امتیازی باقی ماند تا در قعر جدول لالیگا قرار داشته باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا