خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت گوشی موبایل در 18 شهریور 1402چگونه بود؟

 شنبه ۱۸ شهریور، قیمت گوشی‌های موبایل بدون تغییر نسبت به هفته قبل، روز خود را آغاز کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز، شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲، قیمت گوشی‌های موبایل ثبات نسبی خود را حفظ کرده و نسبت به اخرین روز از هفته گذشته، تغییری نداشتند.

قیمت گوشی موبایل

روند قیمت گوشی موبایل در بازار تهران

در گروه اپل، قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرومکس در سطح ۶۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرومکس در سطح ۵۸ میلیون تومان و قیمت گوشی آیفون ۱۳ معمولی در سطح ۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان باقی ماندند.

در گروه سامسونگ نیز تغییر قیمتی مشاهده نشد، بر این اساس، قیمت گوشی مدل S22 ultra در همان سطح ۴۱ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان و مدل S23 ultra در سطح ۴۸ میلیون تومان باقی ماندند. در سری اقتصادی این گروه نیز ثبات قیمت برقرار بود. قیمت گوشی A54، بدون تغییر، در همان سطح ۱۳ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان و مدل A34 نیز در سطح ۱۱ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان ثابت ماندند.
در گروه شیائومی، قیمت مدل xiaomi Mi 11 ultra سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومانی را حفظ کرد. قیمت گوشی Redmi Note 12 pro نیز با اندکی افزایش، به سطح ۱۱ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان رسید.

در گروه ناتینگفون، گوشی موبایل مدل Nothing phone 1 سطح ۱۶ میلیون و ۶۶۹ هزار تومان و‌ قیمت گوشی ناتینگفون 2 نیز سطح ۳۸ میلیون و ۸۳۳ هزار تومان را حفظ کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا