خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ابتکار: برخی خواب دیده‎اند که زمام امور از دست دولت خارج شده

«معصومه ابتکار»، معاون رئیس‌جمهور گفت: منفعت‌طلبان و کسانی که می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند، به جای همدلی و کمک به دولت برای عبوردادن کشور از این شرایط خطیر، منفعت جیب و جناح و باند خاص خودشان را می‌خواهند تأمین کنند.

معصومه ابتکار درباره ادعای برخی نمایندگان مخالف دولت که می گویند زمام امور اداره کشور از دست دولت و رئیس جمهور رها شده است  به خبرآنلاین گفت: شاید این خواب، خیال و آرزوهای عده ای باشد که می خواهند خواب و خیال و تصورات واهی خود را در قالب نقد بیان می کنند اما دولت با اقتدار، امید و تمام توان در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه امروز همه می دانیم که کشور در معرض چه آسیب هایی قرار دارد، افزود: دولت با رأی بالا و خواست و اراده مردم سرکار آمد اما با مشکلات بسیار عدیده و طراحی های خاصی از بیرون و داخل کشور مواجه شده، در این شرایط منطقی ترین راه آن است که همه نیروها حتی منتقدان کنار هم قرار بگیرند تا مشکلات کشور برطرف شود.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه آمریکا می خواهد به اقتصاد ایران از داخل آسیب بزند و تنشی را در کشور به وجود بیاورد، اظهار کرد: دولت خوشبختانه در این موضوعات آمادگی کامل دارد، امیدواریم مجلس نیز همراهی لازم را انجام دهد.

وی افزود: مهمترین مسئله ای که الان در پیش داریم، این است که بتوانیم اقتصاد کشور، اشتغال، امید و سرمایه اجتماعی را ارتقا دهیم. دولت در این زمینه کار و تلاش می کند، هر کس به نوبه و سهم خود در دستگاه و بخش تحت مسئولیت برای جلب مشارکت و اعتماد عمومی مردم می کوشد.

ابتکار درباره برخی تحلیل های سیاسی مبنی بر اینکه دولت قادر به ساماندهی امور کشور نیست و دولت پنهان باید مدیریت کار را به دست بگیرد، افزود: ما در قانون مرجعی به نام دولت پنهان نداریم. قانون دولت را مکلف می کند و دولت نیز با قوت فعالیت خود را انجام می دهد.

وی همدلی قوا را مهم و با اهمیت خواند و یادآور شد: عده ای که دنبال عدم تصویب لایحه الحاق به CFT بودند کسانی هستند که منافع بسیار خاصی دارند. متأسفانه منفعت طلبان و کسانی که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند، به جای همدلی و کمک برای عبور دادن کشور از این شرایط خطیر، منفعت جیب و جناح و باند خاص خودشان را می خواهند تأمین کنند. بنابراین مجلس و هیچ کدام از قوا نباید با آنها همراهی کند.

معاون رئیس جمهور تأکید کرد: دشمنان ایران در بیرون و داخل کشور با همدیگر هم‌قسم شده‌اند که کشور را زمین بزنند. بنابراین جریانات سیاسی این درایت را دارند که مراقب انسجام ملی باشند. دولت نیز برنامه های خیلی روشن و شفافی دارد و انتظار می رود این همراهی ها خیلی بیشتر شود.

وی با بیان اینکه مردم اجازه نمی دهند برخی به دلیل منفعت طلبی باندی و جناحی و فردی، منافع ملی را به خطر بیاندازند، گفت: جامعه آرامش می خواهد، مردم در خلال اخبار و گزارش هایی که ارائه می شود، حتما در جریان تلاش های دولت برای بهبود شرایط قرار می گیرند. امروز زمان وحدت و همدلی و انسجام برای پیشبرد برنامه هایی است که به ثبات اقتصادی و سیاسی کشور می انجامد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا