خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خنثی‌سازی عملیات انتحاری در روز قدس

معاون سیاسی – امنیتی استاندار تهران گفت: باید به تجمعات و اعتراضات کارگری نگاه مدیریتی و دلسوزانه داشت و البته نباید اجازه داد این تجمعات برای نظام مشکل ایجاد کند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، صفرعلی براتلو عصر امروز (یکشنبه) در مراسم توزیع و معارفه مدیرکل امنیتی – انتظامی استانداری تهران، با بیان اینکه “ما باید زودتر از خبرنگاران اخبار مربوط به سقوط هواپیما را به وزارت کشور برسانیم”، اظهار کرد: ما در این زمینه ضعف‌هایی داریم و باید بیشتر کار کنیم.

وی افزود: ما باید مجری قانون باشیم و اگر قانون را اجرا کرده و درست و منطقی در چارچوب وظایف خود اقدام کنیم، همه با ما همکاری می‌کنند و مردم نیز همیشه با ما هستند. شاید تا قبل از اتفاقات اخیر منطقه کسی ارزش امنیت را نمی‌دانست اما امروز همه و بویژه جوانان متوجه شده‌اند که امثال داعش به هیچ‌کس رحم نمی‌کنند و به همین دلیل روز قدس امسال پرشورتر از سال‌های قبل برگزار شد زیرا مردم به جمهوری اسلامی امیدوارتر شدند.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار تهران با اشاره به راهپیمایی روز قدس، ادامه داد: در روز قدس برای عملیات انتحاری تیمی فرستاده بودند ولی سربازان امام زمان توانستند آنها را بزنند و خنثی کنند. ما آنقدر قدرتمندیم که آنها نمی‌توانند ما را مستقیم بزنند.

براتلو در بخش دیگر از صحبت‌های خود با بیان اینکه “کشور ما با وجود همه فشارها در زمینه هسته‌ای صاحب مقام است”، اظهار کرد: امروز ایران در دنیا تعیین‌کننده و تأثیرگذار است و حقانیت نظام بیشتر شده است.

معاون استاندار تهران همچنین با اشاره به ناامنی‌ها در برخی کشورهای منطقه، خاطرنشان کرد: هدف نهایی وقایع سوریه، عراق، لبنان و فلسطین، ایران است و اگر ما کوتاهی کنیم دیگر قابل جبران نیست.

وی در ادامه گفت: ما اگر می‌خواهیم با موفقیت بیشتری عمل کنیم، باید پنج شاخص توکل به خدا، اخلاص، وحدت، استقامت و اطاعت از ولی فقیه و سلسله مراتب را رعایت کنیم.

براتلو در پایان صحبت‌هایش، پیگیری مصوبات شورای تأمین استان، پیشگیری از بروز مسائل امنیتی، پیگیری گسترش پایش سامانه‌های تصویری و ارزیابی دقیق شوراهای تأمین شهرستان‌ها را بخشی از وظایف مدیرکل امنیتی – انتظامی جدید استانداری تهران برشمرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم محمدتقی باقری مدیرکل پیشین امنیتی – انتظامی استانداری تهران با بیان اینکه “حوزه امنیتی شوخی‌بردار نیست”، گفت: ما به این حوزه صرفاً نگاه امنیتی داشته‌ایم و دنبال حل مشکلات امنیتی بوده‌ایم و نگاه سیاسی در این زمینه نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه “سعی ما این بود که تمام مأموریت‌های خود را به خوبی انجام دهیم ولی در برخی مأموریت‌ها هم ناموفق بوده‌ایم”، افزود: یکی از ضروریت‌های حوزه معاونت امنیتی که محقق شد، بحث تفکیک معاونت امنیتی محافظتی و سیاسی و اجتماعی بوده است. تهران مشکلات خاص خود را دارد و باید این دو حوزه از هم جدا می‌شد.

مدیرکل جدید امنیتی – انتظامی استانداری تهران نیز در ادامه گفت: ما اقدامات همکاران خود را ادامه می‌دهیم و به شکلِ شروع از نقطه صفر نیستیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا