خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دقایقی در رستوران نصرت آشپز معروف اینستاگرام

به گزارش انصاف نیوز، احسان گل محمدی طی گزارشی در روزنامه‌ی هفت صبح درباره‌ی رستوران نصرت نوشت: از مارادونا تا دیوید بکهام از کریستانو رونالدو تا ولیعهد ابوظبی؛ از همه اقشار طرفدار و مهمان دارد.

فیلمی در صفحه های برخی از بازیکنان رئال مادرید از حضور او در جشن قهرمانی این تیم منتشر شده که در آن بازیکنان نوع خاص ادویه زدن او را تقلید و با آن شوخی می کنند.

در یکی از شبکه های اجتماعی ۱۳ میلیون و هشتصد هزار نفر دنبال کننده دارد، معمولا یک پست او بعد از ۲۴ ساعت از انتشار توسط میانگین ۵ میلیون نفر مشاهده می شود.

نصرت گوکچه و یا «سالت بی» (Salt Bae) آشپز محبوب این روزهای شبکه های اجتماعی مردی که کارش را با شستن ظرف آغاز کرد اما هم اکنون به جایی رسیده است که مهماناش اغلب از افراد مشهور هستند.

او زندگی خصوصی خود را مخفی نگه می دارد و عادت ندارد که در مورد زندگی خود حرف بزند.

رستوران های او فعلا ۶ شعبه دارد؛ دبی، ابوظبی، میامی، نیویورک، دوحه و ترکیه؛ او گفته به زودی در تمامی جهان شعبه خواهد زد.

اتفاقی از شعبه دبی رستورانهای زنجیره ای “نصرت” رد شدیم؛ او جلوی در ایستاده بود، یک مرد جوان ایرانی که احتمالا به خاطر گرانی رستوران جرات ورود به آنجا را نداشت، در جلوی درب رستوران از او درخواست کرد که با او عکس بگیرد نصرت هم لبخند با او عکس گرفت، مرد همسرش را هم صدا می کند و به نصرت می گوید: “مستر نصرت وان عکس ویز مای زَن…” نصرت لبخند میزند، گویا متوجه منظور او می شود و با همسر او هم عکس می گیرد.

آنطور که از سخنان مشتریان متوجه شدم قیمت غذاهای رستورانش در شعب مختلف یکسان نیست و در شعبه دوحه رستوران نصرت قیمت‌ها بسیار بالاتر از شعب دیگر و در شعبه ترکیه قیمت‌ها نسبتا معقول تر است.

برای خوردن ارزانترین غذای رستوران او در دبی باید حداقل به اندازه ۱۳۰ درهم سرکیسه را شل کنید و یک خانواده سه نفره باید ۸۰۰ درهم هزینه کنند.

وارد رستورانش که شدیم به زبان انگلیسی پرسید که کجایی هستید، گفتیم ایران؛ گفت” اووو ایران…خوش گلدی…” گویا هنوز صابون لاتهای مجازی و فحاشان به تن و پیکرش در اینستاگرام نخورده که اینگونه خوب واکنش نشان می دهد.

علیرغم وضع مالی فوق العاده، او با ظاهر عجیب و غریب و لاکچری در شعبه هایش رفت و آمد نمی کند، بماند که در آن روز زیر بغل پیراهنش هم سوراخ بود.

به خاطر گرانی بیش از حد؛ مشتریانش یا عرب هستند یا اروپایی؛ مشتری ایرانی کمتر در مغازه او حضور پیدا می کند.
اغلب حاضرین یا لامبورگینی دارند یا فراری؛ در میز کناری ده نفر از یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس نشستند؛ هرکدام هم غذای ویژه ۵۰۰ درهمی رستوران را سفارش دادند.

دو سه غذای ویژه رستوران را اگر نصرت در شعبه باشد خود سرو می کند؛ او بیش از نیم ساعت بر سر میز کناری بود و غذای آنها را با حوصله سرو کرد.

امید هدایتی یکی از ایرانیان حاضر در رستوران می گوید که در شعبه ترکیه نصرت حضور داشته که هنگام سرو غذا توسط یکی از پرسنل {نصرت در شعبه حضور نداشته است} روغن بر روی لباسش می ریزد؛ بلافاصله آدرس هتل او را گرفته اند و به خشکشویی برده اند و بازگرداندند.

خلاصه اینکه غذاهایی با کیفیت غذای نصرت را می‌توان در برخی از رستوران های ایران پیدا کرد اما شاید خود نصرت و اخلاق او را نه.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا