خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نشست خبری سرمربیان اسپانیا و پرتغال پس از یک مساوی پر گل

سرمربی اسپانیا از عملکرد دروازه بان تیمش دفاع کرد.

به گزارش ایلنا، فرناندو هیرو سرمربی تیم ملی اسپانیا در پایان دیدار تیمش مقابل پرتغال گفت: وقتی دو بار عقب می افتید و در نهایت بازی مساوی می شود، نمی توان گفت که نتیجه بدی کسب کرده اید. امشب فقط حریف بازیکنی چون رونالدو که کارهای خارق العاده ای از او سر می زند، نشدیم.

وی ادامه داد:دو بار عقب افتادن و سپس جبران کار ساده ای نیست. تیم به جبران باور داشت و مبارزه کرد. امشب شخصیت خودمان را نشان دادیم و هرگز دست از تلاش نکشیدیم. برای من این مساله مهمی است. بازی مساوی شد ولی برای ما قدمی رو به جلو محسوب می شود. اینکه توانستیم دوبار به بازی برگردیم اتفاق مثبتی بود.

هیرو درباره اشتباه دخیا روی گل دوم پرتغال هم گفت:دخیا خوب بازی کرد و جدا از اشتباهی که داشت، معتقدم مثل دیگر بازیکنان در مجموع نمایش خوبی داشت.


سرمربی تیم ملی پرتغال از نتیجه دیدار تیمش برابر اسپانیا راضی است.

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال پس از تساوی مقابل اسپانیا اظهار داشت: نتیجه خوبی برای ما بود. بازی را خوب شروع کردیم اما شکلی غیرمنتظره گل خوردیم. بعد از دریافت گل ما شروع به افت کردیم و اسپانیا بهتر شد. اما ما با ضد حملات خیلی خوب موفق شدیم به بازی برگردیم.

وی ادامه داد:در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم باید مالکیت توپ بیشتری داشته باشیم و حریف را بیشتر تحت فشار قرار دهید. اجازه ندهید اسپانیا توپ و میانه میدان را در اختیار بگیرد. ما در نیمه دوم از طریق ضربه آزاد دروازه‌مان باز شد. دیدار نزدیکی بود و هر دو تیم نمایش خوبی داشتند.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا