خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازداشت در پی پخش فوتبال در پارک!

مرتضی گلپور، روزنامه‎نگار در روزنامه‌ی «ایران» در توییتی خبر داد که یکی از مدیران ارشد شهرداری منطقه 2 برای نمایش بازی ایران مراکش در بوستان نهج البلاغه، بازداشت و آزاد شد.

به گزارش انصاف نیوز، گلپور نوشت: ‏شهرداران مناطق ‎تهران برای نمایش بازی در مکان‌های روباز مهیا بودند، اما ‎اداره‌ی اماکن نیروی انتظامی ضمن مخالفت، این برنامه‌ها را لغو کرد. به همین دلیل، یکی از مدیران ارشد شهرداری منطقه 2 برای نمایش بازی ایران مراکش در بوستان نهج البلاغه، بازداشت و آزاد شد. برای شهردار منطقه پرونده تشکیل شد.

محمدجواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران قبل از انتشار این خبر با اشاره به عکسی در یکی از پارک‌های تهران توییت کرده بود: ‏استقبال پرشور شهروندان از سینماى روباز ‎شهرک در بوستان نهج البلاغه و اکران مسابقه‌ی ‎تيم ملی ایران و مراكش با حضور بیش از ۴۰۰۰ تن از همشهريان منطقه ٢ شهردارى تهران كه در کمال آرامش و نظم لحظات پرنشاطی را در کنار خانواده‌های خود در این بوستان گذرانيدند. كاش اين تجربه‌ی موفق را همراهى كنند.

شورا و شهردارى تهران مخالفتى با اكران عمومى فوتبال ‎جام جهانى ندارد. بلكه در سينماها و سالن‌هاى خود اين فضا را فراهم كرد. ٤٠٠٠ تن از شهروندان ‎منطقه ٢ در سينما روباز شهرك (بوستان نهج البلاغه) با كمال آرامش و نظم ‎شادى جمعى را تجربه كردند. اين رويكرد مخالفين جدى در برخى سازمانها دارد.

فوتبال ، مسیحای جامعه ایران

مسوولین هم در شادی مردم شریک شوند

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. برای این که در کارنامه این شورا و شهرداری موفقیتی برای شاد شدن مردم ثبت نشود! ؟بگویند این ها کاره یی نیستند!؟

  2. اصلا بنظرم گرد مرگ بر روي مردم بپاشند و خودشان و همه را راحت کنند، گرچه دهه هاست که پاشيده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا