خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کیهان: دوره احمدی نژاد گل و بلبل بود!

روزنامه‌ی کیهان که حامی اصلی روی کار آمدن دولت احمدی نژاد بود، با انتشار بخشی از سخنان روحانی، رییس جمهور، در ستون ویژه‌ی این روزنامه، با کنایه به او با عنوان «فضای مجازی را گرفتار هرج و مرج کردید حالا شکایت می‌کنید»، به حمایت شدید از دوره‌ی احمدی نژاد پرداخت.

به گزارش انصاف نیوز، متن نوشته‌ی کیهان در پاسخ به سخنان رییس جمهور در پی می‌آید:

«درباره سخنان آقای روحانی چند ملاحظه قابل توجه است. نخست اینکه دولت در امر آمارسازی، سعی بر سیاه‌نمایی علیه دولت قبل [یعنی دولت احمدی نژاد] از خود و سفیدنمایی عملکرد خود دارد حال آن که واقعیت‌ها بعضا 180 درجه خلاف این است. ادعای ایجاد 12 هزار شغل در دولت دهم [دولت احمدی نژاد]، از آن ادعاهایی که دولت فعلی خود ساخته و خود باورش شده است. آنچه روشن است در ‌چند سال اخیر دولت آقای روحانی، سالانه 500 هزار شغل از بین رفته است، چیزی که در دولت نهم و دهم [دولت احمدی نژاد] سابقه نداشت.

همچنین در نگاه تولیدکنندگان و تجار و فعالان اقتصادی، رونق اقتصادی در سال‌های پایانی دولت دهم [دولت احمدی نژاد]- با همه مضیقه‌ها و محدودیت‌ها- به مراتب بهتر از وضعیت امروز و آشفته بازار فعلی است.

دوم اینکه، اصل جنگ روانی دشمن حرف درستی است اما آنچه این حربه دشمن را موثر می‌کند، سوءتدبیر‌های دولت است.

ثالثا آقای روحانی اکنون در حالی از آشفتگی فضای رسانه‌ها و رشد رسانه‌های بی‌نام و نشان در فضای مجازی شکایت می‌کند و آنها را عامل اصلی جنگ روانی در عرصه اقتصاد می‌شمارد که تا همین چند ماه پیش از همین بی‌سر و سامانی فضای مجازی و رهاشدگی آن در پوشش مخالفت با فیلترینگ تلگرام و انتقال شبکه پیام‌رسان‌ها به داخل- که موجب شفافیت و امانتداری رسانه‌ها بود، مخالفت می‌کرد و تلاش داشت با دادن آدرس‌های گمراه‌کننده و خلاف واقع، دوقطبی کند.

نکته چهارم درباره بالا بردن بیجای توقعات مردم است که مدیران ارشد دولت از جمله شخص آقای روحانی و کسانی چون سخنگوی دولت و معاون اول رئیس‌جمهور و رئیس بانک مرکزی و… در گل و بلبل‌نمایی فضای پسابرجامی و القای اینکه همه گره‌ها و مشکلات با برجام حل خواهد شد، سهم اصلی را داشتند. این روند غلط در تبلیغات انتخابات یک سال قبل از سوی دولتمردان و رسانه‌ها و محافل حامی تشدید شد و وعده بر وعده افزودند. در حقیقت دولتمردان ظرف 5 سال گذشته به ویژه یک سال اخیر، به خیال عملیات روانی با افکار عمومی و اداره و همراه کردن آن به هر قیمت، مقدمات شبیخون اقتصادی دشمن و فرصت‌طلبان را فراهم آورد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. __از اساس در مورد سفید و سیاه نشان دادن اوضاع، این فحش نامه ی کاغذی، توانایی فوق العاده یی دارد!!؟سیاه را سفید و سفید را سیاه!
    بهتر است از دوران احمدی نژاد و شاهکارهایش سخن گفته شود.آقای نجفی در مورد تخلفات شهرداری قالیباف، موارد را فهرست کرد و به قوه ی قضاییه ی داد ولی آقای روحانی این کار را نکرد و چوبش را خورد!
    شاید به این دلیل که آقای احمدی نژاد را در داخل حاکمیت نگاه دارد و کارهای ضد اخلاقی مثل مناظره ا نجام ندهد!
    کاش! در مورد دیگران هم با همین شرح صدر و سینه ی گشاده برخورد می شد؟!هر چند که آن افراد جایگاه تعیین کنندگی خود را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا