خرید تور تابستان ایران بوم گردی

15 دی، آزمون کتبی کاندیداهای خبرگان

آزمون کتبی داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، 15 دی‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، قرار است شورای نگهبان درباره جزئیات برگزاری این آزمون اطلاعیه‌ای را طی امروز و فردا منتشر کند.

سیامک ره‌پیک معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان اوایل هفته جاری به خبرنگار ایسنا گفته بود که در روزهای آینده شرایط و زمان امتحان داوطلبان مجلس خبرگان مشخص می‌شود.

 

/ خبر تکمیلی /

سخنگوي شوراي نگهبان از برگزاري آزمون کتبي داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبري در 15 دي خبر داد.
نجات الله ابراهيميان در مصاحبه خبرگزاري صدا و سيما گفت : جزییات و محل برگزاري اين آزمون در روزهاي آينده اعلام مي شود اما به احتمال بسيار به طور متمرکز و در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.
وي با اشاره به برگزاري نخستين مرحله از برگزاري آزمون داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبري در شهريور 94 افزود: داوطلباني که قبلا در اين آزمون علمي شرکت نکرده اند مي‌توانند در آزمون 15 دي شرکت کنند.
ابراهيميان با اشاره به مردود شدن شماري از داوطلبان خبرگان در آزمون شهريور تاکيد کرد: عده اي به رغم رد شدن در آن آزمون به عنوان داوطلب خبرگان، نام نويسي کرده اند؛ اين افراد طبعا ديگر نمي‌توانند در آزمون کتبي جديد شرکت کنند.
وي در پاسخ به اين پرسش که چه داوطلباني از شرکت در اين آزمون مستثنا مي شوند گفت: استثنا در اين زمينه به عهده شوراي نگهبان است و براي تشخيص قدرت علمي داوطلبان بايد سطح علمي تک تک داوطلبان بررسي شود.
ابراهيميان در پاسخ به پرسش ديگري درباره زمان اعلام نتايج آزمون علمي داوطلبان خبرگان گفت: نتايج اين آزمون در چارچوب نتايج بررسي صلاحيت داوطلبان حداکثر تا قبل از پايان مهلت بررسي ها يعني چهارم بهمن بايد اعلام شود که البته نتايج آزمون ، اعلام عمومي نخواهد شد .
آزمون کتبي از داوطلبان خبرگان ؛ 15 ديسخنگوي شوراي نگهبان افزود : از کساني که در اين آزمون پذيرفته شوند براي حضور در مصاحبه شفاهي دعوت مي شود.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا