خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اینستاگرام هم احراز هویت دو مرحله‌ای را امکانپذیر کرد

اپلیکیشن پرطرفدار اینستاگرام که متعلق به فیسبوک است، بالاخره در روز پنج‌شنبه گذشته در وبلاگش از امکان پذیر شدن احراز هویت دو مرحله‌ای خبر داد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از کانال بی خوف، این اقدام با اینکه قدم دیگری در راستای حفظ امنیت کاربران اینستاگرام است، اما بسیار دیر برداشته شده است. گوگل این امکان را از سال ۲۰۱۰ در اختیار کاربرانش قرار داد. سپس فیسبوک در سال ۲۰۱۱ و توییتر در سال ۲۰۱۳ این مکانیسم را به سرویس‌های خود افزودند.

با ایجاد این امکان، شدید توصیه می شود که آن را برای ارتقا امنیت حساب کاربری خود فعال کنید. برای فعال کردن ورود دو مرحله‌ای به اینستاگرام می توانید به این شکل عمل کنید:

۱. به صفحه پروفایل خود بروید (گزینه پایین سمت راست).

۲. گزینه تنظیمات را لمس کنید (بالا سمت راست. چرخ‌دنده در آیفون، سه نقطه عمودی در اندروید).

۳. سپس گزینه Two-Factor Authentication را انتخاب کنید.

۴. گزینه Require security code را فعال کنید.

۵. کشور مورد نظر خود را انتخاب و شماره تلفن خود را وارد کنید. (اگر قبلا شماره خود را در پروفایل اینستاگرام ثبت کرده باشید، این مرحله را به صورت اتوماتیک رد میکند، اما بعد میتوانید شماره تلفن را عوض کنید.)

۶. کد ۸ رقمی دریافت شده را وارد کنید.

بعد از فعال شدن ورود دو مرحله‌ای برای شما، اینستاگرام به شما ۵ کد اضافی هم میدهد که درصورتی که دسترسی به این شماره نداشتید، بتوانید وارد حساب خود شوید.

شما میتوانید با انتخاب گزینه Copy Codes آن‌ها را به روی حافظه موقت گوشی (Clipboard) خود داشته باشید و در جای مورد نظر، مانند اپلیکیشن Notes یا مشابه آن Paste کنید.

علاوه بر این روش، شما میتوانید با انتخاب گزینه Take Screenshot، از صفحه کدها عکس بگیرید و به صورت خودکار در اپلیکیشن تصاویر شما ذخیره کنید و در صورت لزوم به آن‌ها مراجعه کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا