خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ویلای لواسان از فیروزآبادی پس گرفته شد

یک منبع آگاه در ستاد اجرایی فرمان امام در گفتگو با سایت «فردا» اعلام کرد که امروز صبح ویلای فیروزآبادی از وی پس گرفته شده است و تا ساعاتی دیگر این ستاد بیانیه ای در این مورد صادر خواهد کرد.

سایت فردا در این باره نوشت: «هفته پیش بود که جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه ای به دادستان تهران از عدم تخلیه ویلای لواسان توسط فیروزآبادی گلایه کرد. بعد از انتشار این نامه رسانه ها به صورت گسترده به آن پرداختند که با واکنش فیروز آبادی مواجه شد. فیروزآبادی در بیانیه ای وجود هر گونه حکم ولایی و قانونی مبنی بر تخلیه این ویلا را رد کرد. در این میان سکوت ستاد اجرایی فرمان امام در مورد این ویلا که متصدی قانونی آن است به شبهات افزود است. تا این که امروز منبعی آگاه در ستاد به فردا نیوز خبر داد ستاد اجرایی امام تا ساعات دیگر بیانیه ای در این زمینه صادر خواهد کرد».

سایت الف هم اعلام کرد: «ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اعلام کرد: ملک امانی تحویلی به سرلشگر سیدحسن فیروزآبادی واقع در منطقه لواسان امروز چهارشنبه مورخ 30 خرداد 1397 توسط ایشان تحویل نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شد.»

واکنش‌های توئیتری به ویلای مصادره‌ای فیروزآبادی

تعدادی از واکنش‌های توییتری به ماجرای ویلای لواسان به نقل از سایت الف در پی می‌آید:

حمید رسایی، چهره‌ی تندروی اصولگرا نیز در توییتی این تصرف را به مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نسبت داده است در حالی که دو سال از درگذشت او می‌گذرد و ویلا زیرمجموعه‌ی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی و بنیاد مستضعفان بده است:

 

وزیر اطلاعات هاشمی هم در ویلای بزرگ غصبی؟!

دادخواست رفع تصرف از ویلای لواسان [+توضیحات فیروزآبادی]

بسیج مدرسه عشق بود!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چون گفته بود میردربند به باطن احمدی نژاد آگاه بوده، مستوجب مکافات شده!!؟ چون باطن اقتدارگرایان را….!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا