خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«با پول‌های گم شده صدتا ویلای فیروزآبادی را می‌توان خرید»

/ مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با انصاف نیوز /

مسعود پزشکیان در واکنش به خبر تخلیه‌ی ویلایی که سرلشکر فیروزآبادی در آن ساکن بود، گفت: یکی در یک ویلایی ساکن بوده که نباید می‌بوده و حالا پس گرفتند و کار خوبی هم کردند، ولی این سرگرم کردن به مسایلی است که باعث ندیدن آن چیزهایی می‌شود که باید دید.

دکتر مسعود پزشکیان، نایب رییس اول مجلس و از وزرای دوران اصلاحات در پاسخ به این سوال که خبر بازپس‌گیری  ویلایی از سرلشکر فیروزآبادی و خبرهایی از این دست تا چه اندازه بردید مردم نسبت به دستگاه‌های مختلف تاثیر می‌گذارد، به انصاف نیوز گفت: اینها چیزهای مهمی نیست که ما خودمان را با آنها سرگرم کنیم؛ مشکل مملکت این است که قیمت طلا یک دفعه دوبرابر می‌شود و یک عده منفعت می‌کنند و صدتا ویلا را می‌توان با این پول‌هایی که این وسط گم شده خرید؛ یا مثلا  در ماجرای این ماشین‌هایی که وارد کشور می‌شود و بعد یک‌دفعه قیمت‌ها دو برابر می‌شود، صدتا از این ویلاها را می‌شود خرید و قص علی هذا این قیمتی که در مسکن می‌رود بالا و الان این گشایش اعتبارهایی که دارند می‌کنند و یک عده چندین برابر نیاز کشور  می‌روند گشایش اعتبار می‌کنند و معلوم نیست که این پول‌ها را چه‌کار می‌کنند. اینها چیزهایی است که به نظرم باید رویش دقت کرد؛ یکی در یک ویلایی ساکن بوده که نباید می‌بوده و حالا پس گرفتند و کار خوبی هم کردند، ولی این سرگرم کردن به مسایلی است که باعث ندیدن آن چیزهایی می‌شود که باید دید.

وی در پاسخ به اینکه برای برخورد با آن مسایل مهم‌تر آیا عزم‌ها جزم هست یا نه، گفت:  الان باید بیشترین دقت را داشت. در حال حاضر آمریکا با ایران جنگ اقتصادی راه انداخته است و مشکلی که ممکن است برای مملکت به وجود بیاید همین جنگ اقتصادی است و کسانی هم که پول و قدرت دستشان است به‌جای اینکه  کمک بکنند اگر بخواهند در این وضعیت از این آب گل آلود ماهی بیشتری بگیرند باید با آنها برخورد کرد. این چیزی است که هم دولت، هم مجلس، هم قوه قضاییه و هم مردم و رسانه‌ها باید ببینند، پیگیری کنند و برخورد کنند و به نظر من باید یک حالت فوق‌العاده‌ای داشته باشیم، نه اینکه خیال بکنیم امن است و یک عده‌ای هم از این وضعیت پول‌های میلیاردی به جیب بزنند. اینها چیزهایی است که به نظر من باید دیده شود.

پزشکیان در توضیح منظورش از موقعیت فوق‌العاده، گفت: به هرحال الان آمریکا  تمام عزمش را جزم کرده که کشور ما را از نظر اقتصادی به زانو درآورد. معنی این حرف این است که اقتصادیون، نمایندگان، سیاسیون و قضات و همه‌ی کسانی که دست اندرکارند جمع شوند و مقابل این مساله برنامه داشته باشند و کمک کنند که مردم دچار مشکل نشوند، نه اینکه ما بیاییم و با چیزهایی ساده سر خودمان را گرم کنیم و یک‌دفعه ببینیم که مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا این عزم را در مسوولین می‌بیند، گفت: در جلساتی که با مسوولین داریم، با آنها صحبت می‌کنیم که چنین عزمی به وجود بیاید، اگر نتوانیم به‌‌وجود بیاوریم با مشکلات زیادی مواجه می‌شویم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اولا بله گرانی ارز و طلا بسیار پر اهمیت است و در درجه اول قرار دارد، اما نباید پاسخ به این سوال داد؟ این پاسخ بیشتر به ذهن متبادر میکند که در طیف سیاسی جناب پزشکیان از این موارد زیاد است که از پاسخ فرار می کند.
    ثانیا جالب این جاست که اصلاحاتچی ها رکورد بیشترین پرداختن به موضوعات رتبه چندم از حیث اهمیت را دارند، رفع حصر دو سه نفر که جرمشان مشخص است و از تمامی امکانات بهره مندد اولین و پر اهمیت ترین خواست اصلاحاتچی هاست.
    ثالثاً انصافی عزیز. قس علی هذا درست است نه قص علی هذا…

    7
    9
    1. این هو وجاروجنجال هارا ول کنید…….(باعرض پوزش از مخاطبان گهگاهی باید بمصداق کلم الناس علی قدرعقولهم سخن گفت)منظور اینست این لنگ را جای دیگری پهن کنید ومعرکه تان را بجای دیگری ببرید….استرداد این ویلا دربرابر میلیاردها چیزی نیست دنبال انها بگردید……………..حالاهی بجوید…..

      2
      5
        1. ادب ومعرفتتان را سالهاست دیده ایم واثراتش را مشاهده کرده ایم بازهم میگویم بساط تان را جای دیگری پهن کنید ومعرکه تان به جای دیگری ببرید ما از این بازی هازیاد دیده ایم به میلیاردها میلیارد دزدی واختلاس وفساد بپردازید….. ان مطلب بالا را فقط ومنحصرا از ادبیات شماها وام گرفته بودم وقبل از ان برای کاربردش از مخاطبان پوزش طلبیده بودم…..

    2. وعده های انتخاباتی، یکیش رفع حصربوده، اگر مهم نبود اقتدارگریان ساعت ها وقت رسانه ملی راجع به آن با اباطیلشان پر نمی کردند و یا خطبا حنجره نمی دریدند و خاتمی غیر محدود در نمازجمعه احساسات محدود متدین آن جا را تحریک نمی کرد!؟

      3
      6
      1. حتما منظور حضرتتان این است که هدف مردم از رای به فلان شخص رفع حصر بوده؟؟؟
        واقعا شکمتان سیر است که اینقدر درگیر این خواسته افراطی حزبی خودتانید و مردم و خواسته هایشان را فراموش کردید.

      2. نکند یادتان رفته حضرت پرزیدنت روحانی در مناظرات فرمودند همانطور که تحریم های هسته ای را برداشتم در چهار سال دوم تحریم های دیگر را هم برمیدارم. جناب سید.م چرا هیچ کدام از هواخواهان اصلاحات از دولت نمی پرسند تحریم های غیر هسته ای طلبمان، تحریم های هسته ای چرا بازگشت؟ مگر تضمین عملی از آمریکا نگرفته بودید؟
        جناب سید.م در این سایت ملقب به انصاف، انصاف به خرج دهید و بگویید اگر دولتی که هوادار او نبودید، چنین معامله بی خاصیت و چنین برجام بی فرجامی بر ملت تحمیل می کرد باز هم ساکت بودید؟
        متاسفانه آقایان طوری وانمود می کنند که گویا تنها وعده انتخاباتی حضرات رفع حصر و تلگرام و حضور زنان در استادیوم بوده و انگار نه انگار سالی یک ملیون شغل باید ایجاد می شد انگار نه انگار پایین نگه داشتن نرخ دلار و طلا و مسکن از وعده های حضرت پرزیدنت بود..

        2
        1
        1. مگر یادتان رفته بیانیه ی تهران را در زمان سعید جلیلی که ترکیه و برزیل را مثل پت و مت به هم جور کرده بودند و لحاف در این امامزاده ها انداخته بودند که مقدار زیادی اورانیوم غنی شده از کشور خارج شود و در مابه ازای آن چه چیزی بدهند و کیهانیان و صداو سیما چه سوت و کف راه انداخته بودند! تضمین برجام قطعنامه های سازمان ملل بود و به روحانی چه آمریکاییها خارج شدند. او تلاشش را کرده و کارهابه این جا رسانده و دو سال کشور را در حال نفس جا آوردن بود که این اتفاق افتاد! اگر در طول سالهای آن مردرفته با پول های باد آورده نفت که با اضافه آن اختلاس می کردند شش میلیون شغل ایجاد کرده بودند، بارش روی دوش این دولت نمی افتاد.سرمایه گذاریهای کلان انجام داده بودند، این گونه نباید هم بیرون را مدیریت کنیم و هم مواظب کسانی باشند که از درون خنجر به پشت نزنند!؟ نفت هم اکنون در حال فروختن است، پول در حال ریختن به خزانه است و کشور در حال انجام امور است، ولی دیگران چون دوستان دلواپس نیز بیکارننشسته اند، جنگ، جنگ اقتصادی است و البته یاران حسن روحانی در دولت محافطه کار!

          1
          1
          1. سید.م جان عزیز ادعاهایی میفرمایید که خود حضرات ندارند، خود جناب پرزیدنت روحانی فرمودند ما در این چند سال ارز را با گونی وارد کردیم بعد چگونه می فرمایید پولش به خزانه واریز می شد؟ مگر این که با همان گونی منظورتان باشد که با تحریم هم که همان وضع بود، برادر عزیز اگر ارز بیشتری هم وارد کشور شد جز اینکه کالاهای مصرفی وارد شوند و روز به روز تولید کننده ها را فلج کند فایده ی دیگری نداشت.
            فرمودید این چند سال کشور در حال نفس جا آوردن بود، بله اما بیشتر شبیه رکود محض بود تا نفس جا آوردن.
            اما گفتید در دوران فلانی قرار بود فلان چیز را بدهند و بهمان را بگیرند، اما آیا چیزی دادند؟ آیا امتیازات ایران را به امید لغو تحریم ها آتش زدند؟ آیا مانند برجام هم انرژی هسته ای تعطیل شد هم تحریم باقی ماند؟ جناب سید.م برادر عزیز تنها فایده ای که طرفداران برجام این روزها برای آن می بافند مانع جنگ شدن است، این یعنی توبره ای که برای فواید برجام ساخته بودند به ته کشید، مگر نمیگفتند هر روزی که برجام دیرتر تصویب شود چندین ملیارد خسارت به کشور وارد می شود؟ آن ها را جمع بزنید در این مدت اجرای برجام ببینید واقعیت داشت یا مثل بقیه ادعا کذب بود؟

            1
            1
          2. شما نیز گویا بیانیه سعد آباد و موافقتنامه پاریس و غیره را فراموش کردید که به قول جناب لاریجانی مروارید دادیم و آبنبات گرفتیم

  2. ظاهرا در نظر جناب پزشکیان مبالغ اختلاس شده گم نشده است و باید دنبال پولهای گمشده بود !!

  3. مشکل فراموش کردن عدالت است جناب پزشکیان و الا صدها برابر این پول ها به مملکت باز گردد خرج ویلا و استخر عده ای معدود می شود و به مردم هیچ جز حسرت نخواهد نرسید.

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا