خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازی ایران برابر اسپانیا فاصله دو تیم را کم کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان دیدار تیم ملی برابر اسپانیا را ارزشمند توصیف کرد و گفت: تیم فوتبال ایران موقعیت تیم اسپانیا را ندارد و سطح این دو تیم هم قابل مقایسه نسیت، اما بازی دیدنی و قوی بازیکنان برابر ماتادورها فاصله ها را کم کرد.

به گزارش ایرنا: «ژاله فرامرزیان» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر اسپانیا را جذاب و دیدنی توصیف کرد و افزود: ملی پوشان با نهایت تلاش، دیدار تاریخی را به نمایش گذاشتند تا جایی که تحسین و نگاه مجامع بین المللی و صاحبنظران و کارشناسان به فوتبال ایران را در برداشت.

وی ادامه داد: نمایش 2 بازی حرفه ایی تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه نشان داد که ایران یک سر و گردن برتر از حریفان آسیایی است و این همراهی و نگاه به هدف مشترک که در منابع مالی و انسانی تاکنون لحاظ شده است، ادامه یابد.

معاون وزیر ورزش اظهار داشت: هرچند فرصت هایی وجود داشت تا تیم برنده از زمین ورزشگاه خارج شود اما همین که با بازی آبرومندانه، نشاط را در شرایطی که مردم به آن نیاز داشتند، فراهم کرد، جای قدردانی دارد.

معاون وزیر ورزش وجوانان در ادامه موفقیت کنونی تیم ملی در جام جهانی را مرهون همدلی و هماهنگی همه مجموعه ها اعم ازمردم، بازیکنان، مربی، فدراسیون، دولت و وزارت ورزش دانست که با حمایت ها، تیم با جدیت متفاوت تر از دورهای پیش در جام جهانی حاضر شدند تا با ارائه بازی آبرومندانه نگاه جهان را به ایران معطوف کنند.

دبیر شورای راهبردی توسعه مدیریت وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: در این شرایط ، همراهی و همدلی مردم ایران در داخل و خارج از کشور، عامل موفقیت و دلگرمی تیم ملی شد؛ در واقع تیم ملی نشان داد که حرفی برای گفتن دارد.

فرامرزیان به تلاش وزارت ورزش وجوانان با همکاری دولت و سازمان برنامه و بودجه برای تامین به موقع منابع مالی اشاره کرد و گفت: حتی فراتر از توانمان برای ایجاد انگیزه تیم تلاش کردیم تا با آرامش خاطر، به این رویداد مهم اعزام شوند؛ زیرا رسالت ما همواره حمایت ازهمه تیم هاست.
عضو شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: دولت نیز دیدار با ملی پوشان پیش از اعزام به روسیه پاداشی برای تشویق و ایجاد انگیزه تیم اختصاص داد و وزارت ورزش هم فارغ از دستورالعمل پاداش ها به قهرمانان سکوهای اول تا سوم، به تیم ملی فوتبال که در نخستین دیدار تیم ملی مراکش را مغلوب کرد، 600 هزار دلار پاداش داد.

وزیر ورزش وجوانان این پاداش را 48ساعت پس از این پیروزی با حضور در اردوی تیم ملی در روسیه پرداخت کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش اظهار داشت: هرچند الزامی برای پرداخت این نوع پاداش نبود، اما وزارت ورزش و جوانان برخود لازم دانست تا به پاس قدردانی از تلاش تیم و ایجاد موجی از نشاط و شادی دربین مردم، پاداش دهد.

فرامرزیان ابراز امیدواری کرد: با حفظ و تداوم این روحیه در دیدار دوشنبه هفته آینده برابر تیم پرتغال، شانسی که اسپانیا در دیدار برابر ما روی آورد، این بار در سومین دیدار، نصیب تیم ملی شود.

تیم ملی فوتبال ایران که در گروه دوم و قرعه سخت این رقابت ها با مراکش (مغرب)، پرتغال و اسپانیا هم گروه شده است، ساعت 22:30 دوشنبه چهارم تیرماه در سومین دیدار خود، در ورزشگاه «موردویا آرنا سارانسک» برابر تیم ملی پرتغال به میدان می رود. بازی نخست ملی پوشان، با برتری یک بر صفر مقابل مراکش همراه بود.

بیست و یکمین دوره جام جهانی از ۲۴ خرداد تا 24 تیرماه در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه برگزار می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا