خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آلبا: با تیمی منسجم و دشوار روبرو شدیم

«جوردی آلبا» مدافع تیم ملی‌ اسپانیا در مورد دیدار چهارشنبه شب تیمش در مقابل ایران ، اعتراف کرد که اسپانیا با تیمی منسجم و دشوار روبرو شد .

به گزارش ایرنا، آلبا امروز پنجشنبه در کنفرانس مطبوعاتی افزود : «ایران با یک طراحی و نقشه کشی‌ خوب ، بازی خود را انجام داد ، بازی برای ما دشوار شده بود اما در یک حرکت خوش شانسی توانستیم گل بزنیم ، با این حال ، من احساس خوبی‌ دارم ، فکر می‌ کنم که بازی خوبی‌ را ارائه دادیم ، وقتی‌ که حریف خود را در جلوی دروازه حبس می‌ کند ، گذشتن از آنها دشوار است» .

وی تصریح کرد: «در نیمه نخست دیدار ، ایرانی ها شروع به وقت کشی‌ بیش از معمول پرداختند اما این فوتبال است ، هر کسی‌ با سلاحی که دارد بازی می‌ کند ، ایرانی ها با سلاح های خود بازی را برای ما دشوار ساختند و در آستانه مساوی کردن بازی بودند، باید به شیوه بازی آنها احترام گذاشت، هر کسی‌ آنطوری که می‌ خواهد و می‌ داند بازی می‌ کند» .

آلبا اظهار داشت: « من مطمئن هستم که پرتغال در مقابل ایران با مشکل روبرو خواهد شد، ایران یک تیمی است که اسم و رسم ندارد اما بسیار منسجم است ، بازی با رقیبی که خود را در زمینش قفل می‌ کند دشوار است اما اعتماد به نفسی‌ که داریم ، بسیار بزرگ است».

وی یادآور شد: جام جهانی‌ با سایر مسابقات تفاوت دارد ، هر تیمی می‌ تواند بازی را ببرد، سرنوشت دیدارها با جزئیات تعیین می‌ شود، احساسات ما بسیار خوب است ، امیدواریم که بتوانیم به عنوان تیم صدر نشین به مرحله بعدی صعود کنیم .

مدافع اسپانیایی از سوی دیگر در مورد تغییر سرمربی تیم دو قبل از آغاز مسابقات گفت : «فرناندو ئیه‌رو» فردی است که به شایستگی در گروه جا گرفته است .ما از داشتن او خشنودیم و از او چیزهای زیادی یاد می‌ گیریم .ایده ای که اکنون داریم همان ایده ای است که با لوپتگی داشتیم هرچند که هر کدام جزئیات خود را دارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا