خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عارف: برطرف كردن مشكلات اقتصادی اولویت مجلس دهم خواهد بود.

محمدرضا عارف منتخب اول مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی استمرار حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات را انتظار خود خواند و گفت: برطرف كردن مشكلات اقتصادی اولویت مجلس دهم خواهد بود.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایرنا، عارف عصر پنجشنبه در جمع طرفداران رامین نورقلی پور نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه كردكوی، بندرگز، بندرتركمن و گُمیشان كه در شهرستان ساحلی تركمن برگزار شد، اظهار كرد: تجربه نشان داده كه در دور دوم انتخابات مشاركت كاهش یافته و مردم كمتر پای صندوق می‌آیند اما باید این همبستگی را ادامه دهیم؛ این حضور وظیفه ملی و میهنی است كه همگی برای مشخص شدن تك تك كرسی‌های مجلس شورای اسلامی به میدان بیایند.
وی اضافه كرد: مردم سرمایه‌های این نظام هستند و لازم است همگان در انتخابات حضور یابند.
عارف با بیان این كه ‘ما برای مجلس دهم برنامه داریم’ اظهار كرد:‌ رفع مشكلات اشتغال جوانان، آسیب‌های اجتماعی، حاكمیت مردم بر سرنوشت خود و برطرف كردن مشكلات اقتصادی مهم‌ترین اولویت‌های مجلس دهم است.
وی همچنین به اصل سوم قانون اساسی اشاره كرد و افزود: برابر اصل سوم قانون اساسی اقوام به‌ عنوان ثروت ملی محسوب می‌شوند و برای همزیستی مسالمت‌آمیز و اتحاد اقوام تلاش خواهیم كرد و اصلاح‌طلبان پیشتاز این همدلی و وحدت بین اقوام هستند.
وی به میزان بالای مشاركت در استان گلستان اشاره كرد و افزود: گلستان ایران به پیام اصلاحات آری گفت و حضور و مشاركت مردم این استان بالاتر از میانگین كشوری، نشان از نگاه والای مردم منطقه به نظام دارد.
عارف همچنین در بدو ورود به شهرستان بندرتركمن در غرب استان گلستان بر مزار ‘عظیم گُل’ نماینده فقید این شهرستان در مجلس ششم كه در سانحه یاك 40 جان باخت، حضور یافت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا