خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محسن افشانی جوجو و روح الله زم حشره!

/ دعوای دو همکار سابق /

«روح الله زم» دست اندرکار آمدنیوز در دعوای اخیر با محسن افشانی او را حشره خطاب کرده و افشانی هم به او گفته جوجو!

به گزارش انصاف نیوز دعوای این دو پس از آن شروع شد که محسن افشانی، بازیگر سینما، در حال جمع آوری پول برای کمک به دختر بیماری به نام «حلما» بود که با ابراز بی اطلاعی خانواده‌ی بیمار، آمدنیوز او را کلاهبردار خواند.

محسن افشانی هم پس از آن در ویدیویی در اینستاگرام خود برای اولین بار به همکاری با روح الله زم در سال 88 اشاره کرده است. او گفته:

«سرکار خانم روح الله زم! آقازاده‌ی فاسد! سال 88 شما توی آتلیه‌ی دفتر من کار می‌کردی. از اون سال دو میلیون و 800 هزار تومان تاکنون به من بدهکاری و من هم وسایل آتلیه را گرو نگه داشتم تا شما پول رو تسویه کنی. ولی خبر نداشتم که آقازاده‌ی لاشخور در فکر فرار است. پس خیلی هم دور از انتظار نیست اینقدر پرداختن به من که بشوم ابزاری برای بالا رفتن بازدید اخبار کانال‌های بی هویتت، دوزاری!»

روح الله زم هم در یادداشتی تلگرامی با عنوان «تهدید به انتشار عکس‌های خصوصی …»، نوشته که محسن افشانی با ارسال عکس خصوصی من و همسرم مرا تهدید به «تلافی سنگین» کرده است. «[افشانی] گفته این‌کار برایش جنبه «بیزینس» دارد. او از کجا برای حمله به من سفارش مالی گرفته که این‌کار برایش جنبه «بیزینس» دارد؟»

زم افشانی را «حشره» خوانده و گفته که «در نهایت مانند دستمالی بی‌ارزش با تو رفتار خواهند کرد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. زمانی که اراذل واوباش برای فحاشی وهرزه درایی باز به شهدا تمسک یافته اند…………(دیگردوره این تمسکات ریاکارانه سپری شده) من کاری به این بازی ها ندارم ولی زبان هتاک وفحاش او کاملا نشان از بی تباری وبی هویتی این قذاف است……

    7
    3
  2. عه عه عه مبارک ها باشد به خطوط قرمزتان ظاهرا شامل خواننده های دست چندم هم شد ………….بینهایت متاسفم….

      1. نیازی به بررسی ندارد تعریضی به ادبیات هرزه وهتاک ان عنصر ظاهرا برایتان سنگین است….

  3. به نام خدا .اقای روح الله زم .وپدر عزیزتان .و فرح دیباج.و سید محمد حسینی .تا چهل روز دیگر هیچ کدامتان به فضل پروردگار عالمیان در این عالم نیستید .بیا ئید توبه کنید این دم آخر شاید که مورد لطف و مرحمت خداوند قرار گرفتید .آنقدر هم پیش رمال ها نروید آنها دروغگو هستند .پناه ببرید به خداوند مهربان .که از خداوند .مهربانتر و رحمن تر گیر نمی آورید فردا دیر است از همین امروز شروع کنید همه کارها به چهل روز ختم می شود از خداوند طلب آمرزش کنید

    3
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا