خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده الریاض و الاتحاد 2 شهریور 1402 | هفته سوم لیگ عربستان 2024_2023

پخش زنده الریاض و الاتحاد 2 شهریور 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم از ساعت 21:30 در هفته سوم لیگ عربستان در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض رودررو می‌شوند.

الاتحاد عربستان دومین تیم پرافتخار عربستانی لیگ قهرمانان آسیا، یکی از تیم‌های پروژه دیوانه‌وار فوتبال عربستان سعودی است که تا بحال ستاره‌های بزرگی را راهی این کشور کرده است؛ ببرهای جده تا بحال کریم بنزما را از رئال مادرید، انگولو کانته را از چلسی، ژوتا را از بنفیکا و فابینیو را از لیورپول جذب کرده‌اند.

الاتحاد که در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا با سپاهان اصفهان همگروه شد تا دو قدرت زرد ایران و عربستان به هم برسند، در دو هفته ابتدایی لیگ عربستان با دو برد درکنار الاهلی و الاتفاق صدرنشینان لیگ هستند.

رقیب امشب ببرهای جده یعنی الریاض با یک برد و یک مساوی در رده هشتم لیگ است و تا اینجای کار خوب عمل کرده؛ دیدار دو تیم از ساعت 21:30 در ریاض و به میزبانی الریاض برگزار می‌شود و شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده الریاض و الاتحاد 2 شهریور 1402 از لینک زیر استفاده کنید و یا برروی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده فوتبال الریاض و الاتحاد 2 شهریور 1402 | هفته سوم لیگ عربستان 2024_2023

پخش زنده الریاض و الاتحاد 2 شهریور 1402 | هفته سوم لیگ عربستان 2024_2023
پخش زنده الریاض و الاتحاد 2 شهریور 1402 | هفته سوم لیگ عربستان 2024_2023

پخش زنده الریاض و الاتحاد 2 شهریور 1402

تیم فوتبال الاتحاد عربستان که متعلق به شهر جده این کشور است در تاریخ خود 9 قهرمانی در لیگ عربستان، 9 قهرمانی در جام حذفی، 1 قهرمانی در جام قهرمانان باشگاه‌های عرب و نهایتا 2 قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد.

ببرهای جده در این فصل 4 ستاره نامدار فوتبال اروپا کریم بنزما، فابینیو، کانته و ژوتا را جذب کرده‌ و در دو دیدار اول خود نیز پیروز شده اند.

الاتحاد در فصل گذشته با درخشش عبدالرزاق حمدالله موفق به کسب نهمین قهرمانی خود در تاریخ لیگ فوتبال عربستان شد و دو تیم بزرگ ریاض الهلال و النصر را ناکام کذاشت.

در طرف مقابل اما تیم فوتبال الریاض که در فصل گذشته در لیگ 16 تیمی عربستان (لیگ عربستان در فصل جدید 18 تیم دارد) حضور نداشت و با قرار گرفتن در رتبه چهارم دسته یک به لیگ حرفه‌ای عربستان راه یافته است در دوبازی ابتدایی خود تا بدین جا 4 امتیاز را کسب کرده است.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده الریاض و الاتحاد 2 شهریور 1402 را از ساعت 21:30 امشب و با استفاده از لینکی که در ابتدای مطلب با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا