خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تعریف و تمجید روزنامه‌ی اصولگرا از رامبد جوان و خندوانه

روزنامه‌ی اصولگرای جوان نوشت:

تکثر و تنوع در میان شبکه‌های صدا و سیما و به تبع آن محتوای تخصصی و ویژه‌تر هر کدام از این شبکه‌ها از جمله شبکه نسیم که با میدان دادن به برنامه‌های مفرح و پرمخاطبی مثل «خندوانه» توانسته است کفه ربایش و کوچ مخاطب توسط شبکه‌های ماهواره‌ای را به حداقل اندازه برساند، گاه و بی‌گاه مورد حمله گسترده شبکه‌های مخالف نظام مانند بی‌بی‌سی فارسی و دیگر اذنابش قرار می‌گیرد.

«خندوانه» به عنوان یکی از چندین برنامه موفق و پرمخاطب تلویزیون در سال‌های اخیر به صورت مداوم تحت بمباران و سمپاشی‌های مکرر رسانه‌های مخالف نظام قرار داشته است. این هجمه و تخطئه سرشار از توهمات و همراه با دروغ‌پردازی‌های عجیب و غریب بوده، یک روز با تشبث به القائات فمنیستی شکل می‌گیرد، روزی دیگر به بهانه تأمین منابع مالی از سوی سپاه پاسداران و گفتن اینکه «در ایران نمی‌شود خندید»!

البته برخی اظهارات و پست‌هایی که رامبد جوان در فضای مجازی می‌گذارد هم در شکل‌گیری این تخاصم و هجمه ناجوانمردانه بی‌تأثیر نیستند، مثلاً رامبد جوان در پستی می‌نویسد: «.. و این پایان داعش بود؛ پایانى که با رشادت هاى مثال‌زدنى حججى‌ها و سردار سلیمانى‌ها و سربازان گمنام وطنمان ثمره داد.»

قاطبه آحاد مردم و مخاطبان این برنامه طی چند فصلی که از این برنامه روی آنتن رفته به خوبی نشان داده‌اند گوش شنوایی برای این قبیل بازی‌های رسانه‌ای و ایجاد عملیات‌های روانی متعدد با رویکرد‌های مختلف، ندارند و اعتمادشان به رسانه ملی و برنامه‌های مخاطب‌محور مفرح و شادی‌آفرینی مثل «خندوانه» بیشتر و شدیدتر از ادراک مدیران و اربابان رسانه‌های خارجی مخالف نظام است.

مؤید این مدعا برخی اظهارات شومن‌های متوهم و سرشار از عصبیت همین شبکه‌های ماهواره‌ای است که اتفاقاً به دستمایه‌های طنز مردم کشورمان تبدیل شده‌اند.

این رسانه‌ها با ایجاد فضای روانی و رسانه‌ای سنگین علیه چنین برنامه‌های موفقی یا علیه دست‌اندرکاران تهیه و تولید آن‌ها سعی می‌کنند آن‌ها را وادار به بازی در زمین و بازی‌ای کنند که آن‌ها طراحی کرده‌اند و واکنشی حداقلی ولو در حد گذاشتن یک پست در فضای مجازی در تضاد با نظام و حاکمیت از آن‌ها بگیرند، اما تا حالا موفق به گرفتن چنین واکنشی نشده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا