خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عزت‌اللهی: پرتغال یک کریس رونالدو دارد اما ما ۲۳ تا!

سعید عزت اللهی یکی از ستاره‌های تیم ملی ایران اعتقاد دارد آنها می توانند حماسه ای بزرگ را برای ایران رقم بزنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید عزت‌اللهی بی تردید یکی از بهترین‌ستاره های تیم ملی ایران است. او پس از غیبت در بازی اول، از بازی با اسپانیا در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران ایستاد و نمایشی فوق العاده داشت اما خودش می‌گوید: «بدون شک افسوس غیبتم در بازی اول را هم می خورم. ولی اتفاقی بود که افتاد.

ما در این دو بازی سعی کردیم با تمام وجود کار کنیم و تمام تلاش مان این بود که مردم با افتخار درباره تیم کشورشان حرف بزنند. امروز خوشحالیم که در این گروه دشوار شانس صعود داریم.»

او درباره خستگی بچه ها و سندروم بازی سوم هم گفت: «خستگی فشردگی بازی ها که برای همه تیم‌هاست و همه دارند به سرعت ریکاوری می کنند. تازه ما نسبت به پرتغال تیم جوانتری داریم و بچه ها شاید زودتر بدن های شان ریکاوری شود.به هر حال تلاش همه ما رسیدن به اوج آمادگی برای بازی با پرتغال است.»

سعید که بازی های حریف را دیده، می گوید: «قطعا بازی جلوی پرتغالی ها سخت است. تیم خیلی خوبی دارند که با قهرمانی اروپا به جام جهانی آمده و بهترین بازیکن دنیا را هم در ترکیب دارد اما بازی این تیم برابر مراکش نشان داد می شود با جنگیدن و تلاش، به هر رویایی برابر آنها رسید.»

مدام همه درباره کریس رونالدو حرف می‌زنند و وقتی سعید با سئوالی درباره اینکه آیا از تقابل با کریس رونالدو هراسی ندارند روبرو می‌شود، سعی می‌کند جمله‌ای امیدوارکننده بگوید: «همه وقتی درباره پرتغال حرف می زنند از یک کریس رونالدو سخن می گویند. ولی ما ۲۳ کریس رونالدو در تیم مان داریم. همه ما یک تیم هستیم اما آیا رقیب هم همین ویژگی را دارد؟ قطعا بازی برابر پرتغال سخت است اما ما هم اهل ترسیدن نیستیم و با تمام وجود می خواهیم برای هدف مان بجنگیم. می دانیم که ۸۰ میلیون نفر چشم انتظارمان هستند. این بچه ها از دل جامعه هستند . شرایط سخت کشور را همه ما درک می کنیم و می دانیم چقدر هر موفقیت تیم ملی می تواند دل هواداران مان را شاد کند. برای همین بچه ها نشان دادند حاضرند تا پای جان بجنگند و دل مردم را شاد کنند.»

او البته هنوز افسوس گلش به اسپانیا را هم می خورد و می‌گوید: «واقعا حیف شد. گل شان را که شانسی و تصادفی زدند ، توپ من هم راستش بارها تماشایش کردیم و هنوز متوجه نشدم دقیقا چه خطایی گرفت و چی شد و چرا باید آفساید اعلام می‌شد. توپ که برخوردی با سر بازیکن ما نداشت.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا