خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سیلوا: نیمار به خاطر یک توپ به من توهین کرد

مدافع میانی تیم ملی برزیل اعتراف کرد که در جریان بازی اخیر این تیم در جام جهانی از سوی هم‌تیمی‌‌اش مورد اهانت واقع شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیاگو سیلوا در گفت‌و‌گو با شبکه اوگلوبوی برزیل فاش کرد که در بازی اخیر برزیل مقابل کاستاریکا در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی که با پیروزی 2 بر صفر سلسائو خاتمه یافت، هم‌تیمی‌اش نیمار به او توهین کرده است.

این بازی برای نیمار به خاطر سبک تدافعی حریف به شدت آزار دهنده بود و او به خاطر ناکامی برای گلزنی تحت فشار زیادی قرار داشت هرچند در نهایت با گلزنی خود او و فیلیپه کوتینیو در دقایق تلف شده نیمه دوم، برزیلی‌ها پیروز شدند. نیمار آنقدر تحت فشار بود که در پایان بازی روی زمین نشست و گریه کرد، هرچند سیلوا فاش کرد که ستاره پاری‌سن‌ژرمن در جریان بازی این فشار روانی در قالبی دیگر و به شکل توهین نشان داده است.

کاپیتان تیم ملی برزیل گفت: نیمار برای من مانند برادر کوچکتر است و من همیشه سعی کرده‌ام که مواظب او باشم. آن روز اما او مرا ناراحت کرد چون زمانی که یک توپ را رو به عقب فرستادم، او کلی به من توهین کرد. به او حق می‌دهم چون حریف او را به شدت تحت فشار قرار داده بود اما قرار نبود که ما با آن توپی که من رو به عقب پاس دادن، بازی را ببریم.

سیلوا درباره واکنش احساسی نیمار در پایان مسابقه تأکید کرد: مسئولیت سنگینی روی شانه‌های نیمار است و هر بازیکنی مانند او اینگونه احساس مسئولیت نمی‌کند. حقش بود که گل بزند. حق ما هم بود که بازی را ببریم و فکر می‌کنم که با این برد ما دل همه برزیلی‌ها را شاد کردیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا