خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ارزان شدن بلیت طبقه دوم آزادی برای بازی ایران – پرتغال

مدیر ورزشگاه آزادی با بیان این که تمام مشکلاتی که در نمایش بازی دو تیم ملی فوتبال ایران و اسپانیا برای علاقمندان به فوتبال وجود داشت، در بازی ایران و پرتغال مرتفع شده است، گفت: علاقمندان به فوتبال فردا (دوشنبه) می‌توانند بدون هیچ گونه مشکلی تماشاگر بازی دو تیم ایران و پرتغال در ورزشگاه آزادی باشند.

ناصر محمودی‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با مشکلاتی که در بازی ایران و اسپانیا برای علاقمندان به فوتبال در ورزشگاه آزادی وجود داشت و این که آیا در بازی ایران و پرتغال این مشکلات برطرف شده است یا خیر؟ اظهار کرد: تمام مشکلاتی که برای دیدار ایران و اسپانیا برای علاقمندان به فوتبال در ورزشگاه آزادی وجود داشت در بازی روز دوشنبه مرتفع و رفع نواقص شده است و علاقمندان به فوتبال می‌توانند بدون هیچ مشکلی و با هماهنگی انجام شده از در غربی وارد ورزشگاه آزادی شوند.

وی هم‌چنین درباره رفع نواقص صفحه نمایش ورزشگاه آزادی برای نمایش دیدار دو تیم ایران و پرتغال برای علاقمندان به فوتبال گفت‌: در بازی ایران و پرتغال مردم می‌توانند بدون هیچ گونه مشکلی و با صفحه نمایش باکیفیت تماشاگر بازی ایران و پرتغال باشند.

محمودی فرد هم‌چنین در پاسخ به این پرسش که بسیاری از مردم در دیدار ایران و اسپانیا بلیت تهیه کرده بودند، اما امکان ورود به ورزشگاه آزادی را نداشتند، آیا می‌توانند با همان بلیت تهیه شده دیدار دو تیم ایران و پرتغال را در ورزشگاه آزدی ببینند؟ خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم در این زمینه اظهار نظر کنیم و ‌دقیقا مشخص نیست که چه کسی با بلیت خود وارد ورزشگاه آزادی شده یا امکان حضور در ورزشگاه آزادی را نداشته است. به‌ هر حال علاقمندان به فوتبال برای این بازی نیز باید بلیت تهیه کنند.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی اظهار کرد: در دیدار ایران و پرتغال با هماهنگی‌هایی صورت گرفته با پلیس و نیروی انتظامی هیچ مشکلی برای ورود مردم از در غربی به ورزشگاه آزادی وجود ندارد و ما امیدواریم همان طور که در بازی ایران و اسپانیا شاهد حجم گسترده‌ای از مردم برای تماشای دیدار دو تیم‌ ‌ملی ایران و اسپانیا بودیم، فردا (دوشنبه چهارم تیر) نیز علاقمندان به فوتبال استقبال خوبی برای حضور در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار دو تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و پرتغال داشته باشند.

او در پایان قیمت بلیت فروشی دو تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و پرتغال را برای طبقه اول ۱۵ هزار تومان و برای طبقه دوم ۱۰ هزار تومان عنوان کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند از سینما تیکت بلیت تماشای بازی ایران و پرتغال را بخرند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا