خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«برخی زنان در ورزشگاه آزادی به‌بهانه شادی رقاصی کردند»

انتقاد تند دادستان کل کشور از حضور زنان در ورزشگاه آزادی

دادستان‌کل کشور از برخی اتفاقات رخ‌داده در پخش دیدار ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی انتقاد کرد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در مراسم دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه قضا ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: خداوند در قرآن جهاد مال را برابر با جهاد جان قرار داده است.

وی افزود: امروز در میدان مبارزه هستیم که یقیناً می‌تواند مصداق جهاد کبیر باشد. امروز دشمن از طریق جنگ نظامی به میدان نیامده بلکه حضور دشمن به‌صورت جنگ فرهنگی است که رهبر انقلاب از آن به‌عنوان شبیخون فرهنگی یاد کردند.

دادستان‌کل کشور گفت: فضای مجازی و پیام‌رسان‌ها و فناوری روز را اگر مشاهده کنید می‌بینید که در اعماق زندگی ما نفوذ کرده و همه یک دستگاهی به‌نام موبایل به دست دارند و از طریق اینترنت به دنیایی لایتناهی ورود کرده‌اند و دشمن هم از همین طریق برای مبارزه با اعتقادات و مقدسات وارد شده است.

منتظری اضافه کرد: اگر بدانید با چه‌انبوهی از آموزه‌های ضد ارزش‌های دینی، اخلاقی و اسلامی مواجه هستیم؛

چیزهایی که انسان شرم می‌کند نام آن را به‌زبان بیاورد.

وی ادامه داد: اگر امروز در میدان جنگ کبیر خود را مجهز نکنیم و به میدان نرویم از ناحیه تهاجم فرهنگی دشمن قطعاً آسیب می‌بینیم. متأسفانه زمینه‌های نفوذ فرهنگ غربی را نه‌تنها در فضای مجازی بلکه در بخش‌هایی از بدنه مدیریت کشور هم شاهد هستیم به‌طوری که مخفیانه سند ذلت‌بار فرهنگی 2030 را امضا می‌کنند که اگر هشدار رهبری نبود امروز این سند ذلت بار را می بردند و آموزش می‌دادند.

دادستان‌کل کشور افزود: حوادثی اتفاق می‌افتد که متأسفانه صفحات برخی نشریات و فضای مجازی هم به‌بهانه‌های مختلف ضربه خود را می‌زنند؛ آن هم تحت این عنوان که فضای شاد باز کنیم و خانواده‌ها صحنه فوتبال را ببینند.

وی تأکید کرد: ما مخالف شادی نیستیم اما شاهد بودیم و دیدیم برخی روزنامه تیتر زدند که “آزادی آزاد شد”.

منتظری افزود: تحت همین عنوان زن و مرد و جوان و کودک و دختر و پسر را در استادیوم جمع کردند و عده‌ای زن به این بهانه روسری خود را برداشتند و شروع به آواز و رقاصی کردند؛ آیا خانواده‌های شهدا که این سرمایه‌های عظیم را دادند این هدف را داشتند؟

دادستان‌کل کشور گفت: خطابم به مدیرانی است که خبر داریم پشت صحنه در دفتر کارشان نشسته‌اند و مورد اعتراض قرار گرفته‌اند می‌گویند “باید برای هدف خود گام به گام جلو برویم”؛ گام به گام یعنی به‌بهانه فوتبال ایران اسپانیا کارهایی شود که شرم می‌کنم بگویم. اگر فکر می‌کنید با سیاست شیطانی می‌توانید به مقصود برسید اشتباه می‌کنید.

منتظری اضافه کرد: متأسفانه در برخی مراکز مدیریت لانه کردند و دارند به این انقلاب و خون شهدا خیانت می‌کنند؛ این درد را انسان به کجا ببرد؟

دادستان‌کل کشور درباره استفاده خارجی‌‌ها از شکارگاه‌های کشور گفت: یکی از برنامه‌های آمریکای جنایتکار ممنوعیت ورود ایرانیان به آن کشور بود؛ آمریکا با نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران این‌گونه رفتار می‌کند بعد آن آقای مدیر برای اینکه یک شهروند آمریکا در آسایش باشد اجازه می‌دهد به ایران بیاید و از شکارگاه ایران در نیشابور و کاشمر شکار کند و این ننگ را انسان به کجا ببرد؟

وی با ابراز اینکه “دادستان کاشمر با شجاعت به این موضوع ورود کرده است و من به او آفرین گفتم”، ادامه داد: خودم به این موضوع ورود کردم که گفتند “چون در خارج از کشور هستند و دلار بیشتر می‌دهند اجازه دادیم به شکارگاه بروند”. ما با مردم آمریکا مشکل نداریم اما اجازه نمی‌دهیم آمریکا عناصری را به‌عنوان شکارچی به ایران بفرستد و جاسوسی کنند همانند اینکه تعدادی به‌عنوان فعال محیط زیست به ایران بفرستند و جاسوسی کنند که خوشبختانه این افراد شناسایی شدند.

منتظری با اعلام اینکه این قوه ٢١٢ شهید و 2600 جانباز تقدیم انقلاب کرده است، گفت: مراقب باشید و اجازه ندهید تعدادی از خائنان و سرسپردگان غرب بخواهند به کشور نفوذ کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اری جناب اقای دادستان شهدا لیست های بالا بلندی از نخواسته هایشان راداشتند بشمرم ؟؟؟؟؟بی عدالتی دروغ .فریب .ریا .ثروت های نامشروع.بباد رفتن جیثیت مردم .اختلاس رانت خواری.(هرچند دران زمان هنوزاین یکی باب نشده بود)غصب مشاغل در عین وجود هزاران متخصص بیکار………بشمارم؟؟؟؟؟……

    6
    8
    1. آسمان را به زمین می دوزید، مربوط و نامربوط را به هم ربط می دهید که بی حجابی و مفاسد اخلاقی را مشروع جلوه دهید؟ اگر تمام زنان بی حجاب شوند و رقاصی کنند آن جرایمی که فرمودید کم می شود؟
      یا شاید می خواهید با این مقایسه کردنها بگویید مسائل مفاسد اخلاقی بی اهمیت یا کم اهمیت است، پس حتما فراموش کرده اید که اندلس را به خاطر همین مسائل از دست مسلمین گرفتند.

      1
      1
  2. متاسفانه برخی زنها ، به ویژه زنهای تهرانی و دیگر شهرهای بزرگ ، مرض خود جلوه گری و خود نمایش دهی دارند . خوششان می آید چشم مردها همیشه روی آنها باشد . به نظرم این اتفاق درس عبرتی است برای آنان که می گویند به ورزشگاه آمدن زنان باید آزاد شود . اگر این اتفاق بیفتد خدا می داند با بچه های حرامزاده آنان چه کار باید کرد .

    8
    8
  3. دلار رفته 10 هزار تومن، کلی آدم در ورزشگاه و از غرور ملی شاد شدند، آقایاان با میکروسکوپ دنبال چه مسایلی می گردند. حکایت کل مملکت ما همین است.

  4. تجاوز به دختران ایرانشهر در حال ماسمالی شدن است چرا؟ چون عاملین خودی و نور چشمی هستند … لابد خون شهدا در این مورد پایمال نمی‌شود!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا