خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پاری سن ژرمن و رن 28 اسفند 1401

پخش زنده پاری سن ژرمن و رن 28 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته 28ام لیگ 1 فرانسه رویارو خواهند شد.

تیم‌های پاری سن ژرمن و رن امشب و از ساعت 19:35 به وقت ایران در چارچوب یکی از مهمترین باز‌ی‌های هفته بیست و هشتم لیگ 1 فرانسه و در استادیوم پارک دو پرنس شهر پاریس رویارو خواهند شد. برای تماشای پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و رن 28 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

(این دیدار با برتری ۲ بر ۰ رن به اتمام رسید؛ شما می‌توانید برای تماشای خلاصه بازی از لینک زیر استفاده کنید)

پخش زنده فوتبال پاری سن ژرمن و رن 28 اسفند 1401(خلاصه بازی)

پخش زنده پاری سن ژرمن و رن 28 اسفند 1401

پی اس جی 66 امتیازی و صدرنشین در فرانسه، امسال هم با رویای همیشگی خود یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خداحافظی کرد و به نظر باید تنها به فتح لیگ 1 دلخوش باشد. آن‌ها امشب در جدالی حساس میزبان رن رده پنجمی و 47 امتیازی هستند.

پاری سن ژرمن در 5 بازی آخر خود چهار برد و یک شکست کسب کرده و دو برد، دو تساوی و یک شکست ارمغان رن از 5 بازی آخر خود بوده است.

در تقابل‌های این دو تیم در سالیان گذشته اما مطابق انتظار برتری با پی اس جی است که 17 برد کسب کرده. اما رن هم 8 بار موفق به پیروزی برابر پاریسی‌ها شده است. 4 بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. در 5 تقابل آخر دو تیم اما در عین ناباوری همه چیز مساوی است، به شکلی که دوبار پاریس پیروز بوده و دوبار رن. یک بازی هم مساوی شده است. برای تماشای پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و رن 28 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا