خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حضور زنان در ورزشگاه آزادی بازتاب خوبی بین مردم داشت

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور زنان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی با اسپانیا بازتاب خوبی بین مردم داشت و سبب افزایش آرامش روانی در جامعه شد و امروز نیز امکان حضور زنان در این استادیوم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، محمد تندگویان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش ایرنا درباره نقش ورزش در نشاط اجتماعی جوانان افزود: ورزش ارزان ترین و آسان ترین روش برای افزایش نشاط اجتماعی است و جز آزادی های مشروع هر جامعه محسوب می شود که به همدلی و وفاق در جامعه منجر می شود.

وی گفت: ممکن است این اتفاق کاستی هایی هم داشته باشد. این اتفاق آزمایشی بود و باید برای برگزاری بهتر آن در آینده کاستی ها را رفع کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: امیدواریم ورود زنان به ورزشگاه شروع خوبی برای پذیرش آزادی های مشروط افراد در جامعه باشد، و در حوزه های دیگر همچون حوزه های فرهنگی، هنری باید به آزادی و نشاط اجتماعی اهمیت بدهیم.

تندگویان گفت: هنوز در موضوع نشاط اجتماعی بین دستگاه ها مختلف کشور وحدت نظر نداریم ولی در خصوص عزاداری و سوگواری همه نهاد ها با یکدیگر هماهنگ هستند.

وی گفت : وقتی جایی از یک وزارتخانه مجوز می گیرد نباید یک نهاد دیگر آن را لغو کند.

تندگویان در پاسخ به این پرسش که امروز امکان حضور خانواده ها برای تماشای بازی وجود دارد، یا خیر گفت: دیروز در جلسه شورای اجتماعی کشور که شرکت کردم، نهادی اعتراض نکرد و به نظر می رسد امروز مردم با حمایت و هماهنگی در استادیوم حضور پیدا کنند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای بازی های جام جهانی می تواند مقدمه حضور دائمی زنان در ورزشگاه باشد، افزود: تا کنون نیز زنان امکان حضور و تماشای بازی های والیبال و بسکتبال را داشتند.

وی گفت: این موارد گام های اولیه حضور زنان در استادیوم است که البته با مناسب سازی ها شأن حضور زنان لحاظ شود، زیرا این موارد جز آزادی و حقوق شهروندی زنان محسوب می شود.

*امریه سربازی برای جوانان فعال در حوزه اشتغالزایی
تند گویان با اشاره به رد لایحه تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش و جوانان گفت: با رد کل لایحه تفکیک، منفک شدن معاونت جوانان از وزارت ورزش در این دولت منتفی شد.

معاون ورزش جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره طرح پیشنهادی این معاونت به ستاد نیروهای مسلح گفت: در این طرح جوانانی که در تشکل های فعال به اشتغالزایی اقدام می کنند می توانند از 6 ماه امریه سربازی بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: امیدواریم تا پایان سال هماهنگی ها لازم انجام شود تا از ابتدای سال آینده، معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان بتواند، جوانان فعال در حوزه اشتغال‌زایی را به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی کند، تا بتوانند از امریه سربازی استفاده کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خبر به به چه خبر بهتر از این حضور زنان در ورزشگاه مثل صدای بمب ده تنی منفجر شده شده و به همه جا رسید اتفاقات قشنگیست اگر زنان بتوانند با شلوار و پیراهن گردن مردان سوار شوند بلندگو به دست آوازهایی هم بخوانند و دست در دست مردان در وسط ورزشگاه بلرزون کنند و روی هم رفته ما را به شعف و حال خوش برسانند و اگر مشروباتی هم سرو شود و چهاردیواری اختیاری (چهاردیواری ورزشگاه) هرکس خواست بنوشد هرکس خواست بپوشد هرکس خواست لخت شود و بیاید وسط وچند سیلبریتی باحال کیف مردم را
    کوک کنند چند تا فحش به مدافعان اسد بدهند چند تا ساز و دهل دف تنبور تنبک … قرض بگیرند و زنان حاضر در ورزشگاه لخت شده (اصل مطلب لخت شدن زنان است و بس)و چند تخت خواب دونفره و یک استخر مختلط و دوش دونفره و امکانات مورد نیاز برای امثال من جوان فراهم شود ماهم راضی به این وصلت وصال شیرین خواهیم بود بر منکر و مخالفش لعنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا