خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای رییس جمهور! خیلی رک با مردم صحبت کنید

چندی پیش اسحاق جهانگیری، خبر داد که رییس جمهور به زودی درباره‌ی مشکلات کشور با مردم صحبت خواهد کرد. قاسم میزایی نیکو، نماینده‌ی مجلس و فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره‌ی مسایلی که به نظرش باید از سوی رییس جمهور با مردم درمیان گذاشته شود، گفت: رییس جمهور خیلی رک با مردم صحبت کند. مردم برای حمایت همه جانبه‌ی دولت بهترین افرادند.

میرزایی نیکو، به خبرنگار انصاف نیوز، در این‌باره گفت: سوالات مردم روشن است، به هرحال بحث گرانی، اشتغال و روند بدون پیش‌بینی مسایل وجود دارد؛ اگر اینها برای مردم حلاجی شود، کاری اساسی انجام شده است.

وی افزود: نکته‌ی بعدی این است که دولت باید به هر حال جلوی این رانت‌ها و مسایلی که مثلا باعث معضلاتی در بازار ارز و سکه و… شده است را بگیرد و برخی مسایل را با مردم در میان بگذارد. یک آماری می‌دادند که هفت میلیون سکه فروخته‌اند و جمع کسانی که آماده‌اند و خریدار بوده‌اند 115 هزار نفر بوده. می‌گفتند بعضی‌ها نفری  100 هزار سکه خریده‌اند، خب این یک تجارت است، مردم عادی که این‌طور نیستند.

این نماینده‌ی مجلس در ادامه گفت: غیر از این مسایل، رییس جمهور مسایل و شرایط منطقه‌ای را توضیح دهند؛ اگر که FATF واقعا به نفع دولت نیست یا هست برای مردم توضیح دهند. به هرحال هرچه برای مردم توضیح داده شود، بهتر است.

آقای میرزایی نیکو تاکید کرد: رییس جمهور بگوید که به چه دلیل در برخی مسایل به نتیجه نرسید یا توضیح دهد که چرا مثلا فلان موضوعی را که گفتند اتفاق نیفتاد، چه موانعی وجود دارد، مشکلات ساختاری‌ و آن مسایلی را که خودش فکر می‌کند باعث عملی نشدن برخی وعده‌ها شده است را بگوید. اگر هم کوتاهی داشته است باز محکم بیاید و بگوید که من فلان کوتاهی را کرده‌ام، یا اینکه هیات دولتم کوتاهی داشته است، خیلی رک با مردم صحبت کند. مردم برای حمایت همه جانبه‌ی دولت بهترین افرادند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به سوالی درمورد حصر و اینکه آیا گشایش‌های جدیدی ایجاد شده است، گفت: تغییری نکرده است و مثل چند ماه پیش است؛ من در ماه رمضان هم گفتم که انشاالله چون ماه رحمت است باعث شود که کسانی که تصمیم گیرنده‌اند بتوانند فضا را باز کنند، آخر ماه هم گفتم که  ماه رمضان تمام شد و کسی گوشش بدهکار نبود. اتفاقا یکی از سوالات مردم از دولت همین است. مردم گفته بودند که آقای دولت تو را ما انتخاب می‌کنیم که بروی و این کار را انجام دهی، ولی متاسفانه انجام نداده و دلیل انجام ندادنش را نمی‌دانم چرا برای مردم توضیح نمی‌دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. رئیس جمهور چه میخواهد بگوید که مردم نمیدانند ، باید اجازه داده شود که مردم رک صحبت کنند !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا