خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرچم عزا بر گنبد حرم اباعبدالله و اباالفضل (ع) برافراشته شد

در آستانه ماه محرم پرچم عزا بر گنبد حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت اباالفضل العباس(ع) برافراشته شد.
به گزارش شفقنا، پرچم سرخ گنبد حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت اباالفضل العباس(ع) دریک آیین رسمی با حضور مردم و مسوولان عراقی تعویض و برچم های سیاه بر گنبدهای این دو حرم مقدس درمیان فریاد های ‘لبیک یاحسین’ برافراشته شد.
صالح الحیدری، رییس دیوان وقف شیعی عراق در این آیین با اشاره به نقش امام حسین (ع) و اهل بیت گرامی ایشان در یاری حق گفت: باید از درس هایی که امام حسین (ع) در مسیر نهضت اصلاحی خود رقم زد عبرت و الهام گرفت.
معاون تولیت حرم ابا عبدالله الحسین (ع) نیز در این آیین گفت: امسال آیین تعویض پرچم این دو حرم مقدس با عملیات پاکسازی برخی مناطق عراق از لوث فرزندان یزید بن معاویه همزمان شده است و بیشتر افرادی که سال گذشته دراین مراسم حضور داشتند امروز در جبهه های دفاع از کشور و مقدسات هستند.
سید ‘افضل الشامی’ خواستار تغییر نام منطقه آزاد شده ‘جرف الصخر’ به ‘جرف النصر’ شد تا به سیلی از پیروزی ها تبدیل شود که همه تروریست ها را درخود غرق کند.
این دهمین سالی است که پرچم های عتبات عالیات عراق با برگزاری چنین آیینی تعویض می شود و درسال های پیش از آن، بدون برگزاری هیچ مراسمی فقط پرچم ها تعویض می شد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا