خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«گفتند شاید مردم فریب بخورند»

مردم هوشیارانه تصمیم گرفتند پیشرفت به جلو را انتخاب كنند

«سيدميكائيل محمدى» فعال دانشجويی خامی حسن روحانی در خراسان شمالى در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز نوشت:

اتفاق ۲۹ اردیبهشت یک رویدادها بزرگ و غیر قابل توصیف است. برخی از رویدادها آنقدر عظیم هستند که با هیچ واژه، شعر ناب یا عبارتی شیرین نمی‌توان آنچه که به وقوع پیوسته را توصیف کرد.

هر چه سعی کنیم انتخابات و رویداد عظیم ۲۹ اردیبهشت را توصیف کنیم در نهایت شاید موفق به پوشش یک بعد آن شویم.

قبل از انتخابات بزرگان، سیاسیون و تحلیلگران نظرات مختلفی داشتند؛ بسیاری از تحلیلگران معتقد بودند که آقای روحانی املای نوشته دارد، بنابراین دفاع از همه چیز در برابر رقیبی که املای نانوشته دارد سخت است. البته هیچ کدام از رقبای دکتر روحانی املای نانوشته نداشتند و همه به اندازه کافی غلط‌هایی در کارنامه‌هایشان وجود داشت.

برخی سیاسیون می‌گفتند که ملت وضع مالی خوبی ندارند و ممکن است فریب وعده پرداخت یارانه بیشتر را بخورند. در نهایت تعجب دیدیم اتفاقاتی در این کشور افتاد که حتی پیرزن نود ساله و پیرمرد صد ساله خودشان موضوعات مطروحه را تحلیل کرده و به این نتیجه‌ی واحد رسیدند که این رای گیری، انتخاب بین دو نفر نیست، بلکه انتخاب بین دو راه است.

راه پیشرفت به جلو و راه بازگشت به عقب، دو راه انتخابات اخیر بود. مردم هوشیارانه تصمیم گرفتند راه پیشرفت به جلو را انتخاب کنند و سیل جمعیتی که روز ۲۹ اردیبهشت برای رای دادن و اعلام آری به عزت و اقتدار و نه به تحقیر و حقارت آنقدر عظیم بود که حتی دشمنان نیز نتوانستند بگویند که از این انتخابات استقبال نشد و یا تقلبی صورت گرفته است.

انکار سیل عظیم مردم هوشیار و مسوولیت پذیر امکان پذیر نبود. اگر انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ را در کنار آخرین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که کشوری پیشرفته است قرار دهیم به این نتیجه می‌رسیم که پیشرفتگی به تکنولوژی و صنعت نیست بلکه به بلوغ است.

دست مریزاد می‌گویم به همه‌ی کسانی که کمک کردند که این آگاهی در ملت عزیزمان دوباره زنده شود و مردم پای صندوق بیایند و سبد آراء دکتر روحانی تقویت بشود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا