خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرشین پارس خودرو پلمپ شد [+عکس]

دفاتر شرکت پرشین پارس خودرو با دستور دادسرای ناحیه‌ی دو پلمپ شده است.

بنا بر گزارش خبرنگار انصاف نیوز، دفاتر این شرکت در پی آن پلمپ شد که تعدادی از مشتریان به خاطر تاخیر بسیار در تحویل گرفتن خودروی ثبت نام کرده، از آن شکایت کردند.

بیشتر بخوانید: بلاتکلیفی چندده میلیاردی خریداران خودرو +جوابیه

شعبه‌ی هفتم دادسرای ناحیه‌ی دو در سعادت آباد، سوم تیرماه تمام دفاتر پرشین پارس را پلمپ کرد. تصاویر این خبر توسط یکی از کاربران در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته است. همچنین این کاربر که می‌گوید از شاکیان شرکت پرشین پارس است، لیست بالغ بر 120 شاکی که به دادسرا شکایت کرده‌اند را ارسال کرده است.

در چند ماه اخیر اعتراض‌ها به این شرکت افزایش پیدا کرده بود.

بنا بر پیگیری خبرنگار انصاف نیوز، مدیران پرشین پارس خودرو امیدوارند بتوانند در چند روز آینده دفاتر خود را از پلمپ خارج کنند.

پرشین پارس خودرو پلمپ شدپرشین پارس خودرو پلمپ شد پرشین پارس خودرو پلمپ شد پرشین پارس خودرو پلمپ شد

بلاتکلیفی چندده میلیاردی خریداران خودرو [+جوابیه]

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ايران خودرو و پارس خودرو و به ويژه گروه بهمن را بهمراه تمام زيرمجموعه هاي آنها بايد پلمپ و از اساس تخريب و سپس بازسازي و نوسازي کنند.

  2. سلام بنده هم قربانی این شرکت هستم لطفا بفزمایید چه اقداماتی جهت پیگیری و چگونه شکایت باید انجام بدم؟؟

  3. سلام
    پسر من یکی از مالباختگان شرکت پرشین پارس هست. در جریان بازپرس اولی بودم. ایشان قرار منع خروج از کشور برای متهم (مدیرعامل شرکت پرشین پارس) صادر کرده بود ولی دقیقا یک روز قبل از اتمام قرار منع خروج از کشور، ایشان (بازپرس اولی) چند روز به مرخصی رفت و مالباختگان را بدون پاسخ گذاشت. الحمدالله با وجود چند مالباخته که خود از وکلای حقوقی بودند، و همچنین تجمع مالباختگان در کنار ساختمان دادستانی (دادگاه) در نزدیکی پارک شهر، متهم (مدیرعامل شرکت پرشین پارس) به کمک بازپرس دوم دستگیر شد.
    البته هنوز هیچ پرداختی به مالاختگان نشده! 98/7/29

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا