خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چالوس و هراز یک طرفه می شوند؟

ایسنا نوشت:

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته را تشریح کرد.

سردار سید تیمور حسینی، با اشاره به اعلام تعطیلی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در سراسر کشور، گفت: اعلام این تعطیلی از سوی دولت احتمالا موجب خواهد شد تا سفر‌های پایان هفته کمی در مقایسه با هفته‌های قبل افزایش پیدا کند، از این رو ماموران پلیس راه در سطح جاده‌ها در آماده‌باش کامل قرار داشته و نسبت به مدیریت ترافیک، کنترل سرعت و برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین اقدام خواهند کرد.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا همچنین از استقرار تیم‌های کمکی پلیس راهور فراجا در جاده‌ها و به خصوص جاده‌های منتهی به شمال کشور خبر داد و گفت: تیم‌های موتور سوار پلیس راه نیز برای مدیریت بهتر ترافیک و پوشش جاده‌های شمالی استقرار دارند و با تخلفات حادثه ساز برخورد خواهند کرد.یو پی اس دوربین مدار بسته مدل P2000۳۱۰,۰۰۰ تومانیه بار دیگه ببین

وی ادامه داد: همچنین یکسری محدودیت‌های ترافیکی نیز در جاده‌ها اعمال شده است. بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت شش صبح روز شنبه ۱۴ مردادماه از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

احتمال یک طرفه شدن چالوس در روز‌های چهارشنبه و جمعه

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا درباره محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در محور کرج- چالوس نیز گفت: در این محور تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه؛ ۱۱ مردادماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد به‌صورت یک طرفه خواهد بود.

حسینی افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۱۳ مردادماه از آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

وی اضافه کرد: آزادراه تهران – شمال نیز تابع وضعیت تردد در جاده چالوس خواهد بود و درصورت یک طرفه شدن این محور، محدودیت مذکور در آزادراه تهران – شمال نیز اجرا خواهد شد.

احتمال یکطرفه شدن جاده هراز

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا درباره محدودیت‌های ترافیکی پیش‌بینی شده برای محور هراز نیز گفت: تردد کلیه تریلر‌ها ازمحور هراز کماکان ممنوع است. همچنین تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه، ۱۱ مردادماه و همچنین از ساعت شش تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۳ مردادماه از محور هراز ممنوع است. همچنین این محور از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۱۳ مردادماه در صورت سنگین بودن بارترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

حسینی تاکید کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی فرمانده میدان اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا